کد خبر 2566
۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲

چرا وزارت صمت به داد مجتمع فولاد میانه نمی‌رسد؟

چرا وزارت صمت به داد مجتمع فولاد میانه نمی‌رسد؟

نماینده مردم میانه در مجلس با انتقاد از عملکرد وزارت صمت گفت: وزارت صمت مجتمع فولاد میانه را ساماندهی کند تا زمینه اشتغالزایی برای جوانان فراهم شود.

به گزارش آهن‌نیوز به نقل از فارس؛ مهدی اسماعیلی نماینده مردم میانه با انتقاد از عملکرد وزارت صمت اظهار کرد: یکی از مطالبات اساسی مردم میانه ساماندهی مجتمع فولاد است چراکه اقدام مناسبی در این رابطه صورت نمی‌گیرد.

وی افزود: علی رغم تذکرات و جلسات متعدد برای اینکه عقب ماندگی ۲۰ ساله مجتمع فولاد را ساماندهی ببخشیم و از نزدیک مشکلات آن بررسی شود اما وزارت صمت تاکنون هیچ اقدامی در این رابطه انجام نداده است و انتقاد جدی به وزیر صمت وارد است.

نماینده مردم میانه بیان کرد: بخش اعظمی از مجتمع فولاد سودده است و به حساب ایمیدرو واریز می‌شود بنابراین بایستی با این درآمد فازهای این مجتمع ارتقا یابند و تاکنون باید فاز دهم ساخته می‌شد اما چنین اتفاقی نیفتاده و در همان فاز دوم متوقف شده است.

اسماعیلی عنوان کرد: انتظار می‌رود مسئولان وزارت صمت در محل مجتمع حضور یابند و چالش های این شرکت را بررسی کنند تا موانع آن برطرف شود و قطعا این موضوع زمینه اشتغالزایی را فراهم می کند.

پایان پیام/

کد خبر 2566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =