کد خبر 2574
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸

پیام مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر برای سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی

پیام مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر برای سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی

مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز به مناسبت فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی پیام تسلیت منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز؛ مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز به مناسبت فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی پیام تسلیت منتشر کرد.

متن پبام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِن المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

شهادت، شناسنامه هویت مسلمانی با تراز شهید سلیمانی در آینه تاریخ است و حیات جاودان ما از چشمه فیاض شهیدانی، چون او می‌جوشد، شهیدانی که خود را از بندگی‌ها و بردگی‌ها رهانیده‌اند و صادقانه و عاشقانه قدم به میدان شهادت نهاده و گنجینه پر از حکایت عشق را برایمان به یادگار نهاده‌اند.

هم او که از چشمه عشق وضو گرفت و در محراب جهاد سر به سجده خاک سائید و فدایی کوی معبود شد و به‌سان نخل‌های سربلند، استقامت را درس پایداری داد و با بال‌های شکسته و مجروحش، بذر معنویت را در دشت رهایی افشاند و رمز جاودانگی را به ما آموخت و به این باور رساند که فریادی که از جان پاکیزه بر می‌آید، جاودانه می‌ماند و مناجات «خداوندا من را پاکیزه بپذیر» را رمزگشایی می‌کند.

سالروز شهادت سردار بزرگ جهان اسلام و جهادگر خستگی‌ناپذیر جبهه بدون مرز مقاومت، پاسدار حریم عزت، شرافت، انسانیت، علمدار هیبت‌آفرین و استکبار ستیز جهان و مدافع سرافراز مظلومان عالم، عصاره شهامت، شجاعت، درایت و عطوفت، شهید والامقام سردار حاج قاسم سلیمانی فرصت مغتنمی است تا عموم دوستداران و عاشقان ولایت و امامت در اقصی نقاط عالم، خصوصا ملت قهرمان ایران و همرزمان آن شهید بزرگوار بار دیگر از حلاوت و شخصیت الهام‌بخش ایشان تأسی بگیرند و تجدید قوا کنند.

در سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها و قهرمان سترگ ملت ضمن گرامیداشت نام بلند آن شهید، پیمان می‌بندیم که به‌عنوان سرباز مکتب سلیمانی، صدق و اخلاق را سرلوحه زندگی و کار خود قرار دهیم و در راه سربلندی و افتخار اسلام و ایران، راه آن بزرگ‌مرد همیشه زنده را رهرویی شایسته باشیم.

آنچه در روز شهادت ایشان و یاران باوفای شان در ذهن دنیا و حافظه تاریخ ماندگار شد، شکوه و عظمت حضور زنان و مردان جهان اسلام در وداع جهانی با ایشان بود که رمز ماندگاری و فراموش نشدنشان همانی ست که سردار جغرافیای مقاومت خود فرمود: «شرط شهید شدن، شهید بودن است».

در کنار شهید والا مقام همواره شخصیتی عزیز، آرام، پرتلاش و سرشار از خلوص وجود داشت که اگرچه در دوران زندگی کمتر نام او بر زبان آمده است در دوران شهادت لازم است از رشادت او بیشتر گفته شود، او شهید حسین پورجعفری است که لحظه‌ای از عمر ارزشمندش از سردار رشید اسلام جدا نبود و در لحظه شهادت نیز در کنار حاج قاسم به همسنگران شان و سایر شهدای اسلام پیوستند.

از خداوند متعال خاضعانه می‌خواهم من و همکارانم در خانواده بزرگ مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز را خصوصا یاری کند تا بتوانیم با تأسی به مکتب حاج قاسم عزیز و بازخوانی آرمان‌های والایش، در راه خدمت به ایران عزیز اسلامی و بالندگی، استقلال صنعتی و رونق تولید ملی موفق باشیم.

محسن مصطفی پور

مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز

انتهای پیام/

کد خبر 2574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =