کد خبر 2590
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶

گزارش اختصاصی آهن‌نیوز از معاملات بورس کالا

روز پر عرضه محصولات فولادی در بورس کالا

روز پر عرضه محصولات فولادی در بورس کالا

امروز ۱۴ دی ماه ۱۴۰۱ در اطلاعیه عرضه بورس کالا در تالار صنعتی و بخش محصولات فولادی، ۲۶۵ هزار و ۷۵ تن کالا شامل تیرآهن، میلگرد، تختال SM، نبشی، ناودانی و ریل آهن عرضه خواهد شد که نسبت به عرضه دیروز ۲۵۱ هزار ۶۷۵ تن بیشتر شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز ۱۴ دی ماه ۱۴۰۱ در اطلاعیه عرضه بورس کالا در تالار صنعتی و بخش محصولات فولادی، ۲۶۵ هزار و ۷۵ تن کالا شامل تیرآهن، میلگرد، تختال SM، نبشی، ناودانی و ریل آهن عرضه خواهد شد که نسبت به عرضه دیروز ۲۵۱ هزار ۶۷۵ تن بیشتر شده است.

در این میان، بیشترین حجم عرضه مروبط به میلگرد با ۱۹۹ هزار و ۳۲۸ تن و با میانگین قیمت پایه ۱۷۸ هزار و ۵۳۹ ریال است که نسبت به عرشه قبل در ۱۰ دی ماه ۶ هزار و ۵۳۱ درصد افزایش در عرضه و ۵.۳ درصد کاهش در قیمت دارد. تیرآهن نیز با ۱۳ هزار و ۲۲۱ تن و با میانگین قیمتی ۱۹۷ هزار و ۷۹۲ ریال نسبت به عرشه قبلی ۲۷ درصد افزایش حجم عرضه و ۲.۷ درصد افزایش قیمت داشته است. همچنین در عرضه امروز ۵۰ هزار تختال SM با میانگین قیمتی ۱۴۹ هزار و ۷۰۰ ریال توسط فولاد مبارکه عرضه خواهد شد. 

ناودانی و نبشی نیز جز محصولات امروز است که به ترتیب با حجم عرضه ۶۵۰ تن و میانگین قیمتی ۱۹۰ هزار و ۳۵۱ ریال و هزار و ۴۷۶ تن و قیمت ۱۸۳ هزار و ۷۴۹ ریال در تابلوی معاملات بورس قرار خواهد گرفت.

امروز آخرین کالا مربوط به ریل آهن توسط ذوب آهن اصفهان به حجم ۴۰۰ تن و پایه قیمتی ۳۷۵ هزار ریال عرضه شده است.

در تصویر زیر جزییات عرضه امروز را مشاهده می‌فرمایید.

روز پر عرضه محصولات فولادی در بورس کالا

پایان پیام/ ف

کد خبر 2590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =