کد خبر 2600
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰

گزارش اختصاصی آهن‌نیوز از معاملات بورس کالا

کاهش ۶۶ درصدی عرضه/ حذف تختال از تابلو معاملات

کاهش ۶۶ درصدی عرضه/ حذف تختال از تابلو معاملات

در اطلاعیه عرضه بورس کالا در تالار صنعتی و بخش محصولات فولادی، قرار بود ۲۶۵ هزار و ۷۵ تن کالا عرضه شود اما با کاهش ۶۶ درصدی فقط ۸۹ هزار و ۹۱۷ تن در تابلوی معاملات بورس کالا معامله شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز ۱۴ دی ماه ۱۴۰۱ در اطلاعیه عرضه بورس کالا در تالار صنعتی و بخش محصولات فولادی، قرار بود ۲۶۵ هزار و ۷۵ تن کالا شامل تیرآهن، میلگرد، تختال SM، نبشی، ناودانی و ریل آهن عرضه شود اما با کاهش ۶۶ درصدی فقط ۸۹ هزار و ۹۱۷ تن در تابلوی معاملات بورس کالا معامله شد.

بیشترین ریزش حجم عرضه در معاملات امروز مربوط به میلگرد بود که از ۱۹۹ هزار و ۳۲۸ تن موجود در اطلاعیه صبح ۶۲ درصد کاهش داشت و ۷۴ هزار و ۵۲۰ تن با تقاضای ۵۱ هزار ۵۴۷ تن و میانگین قیمتی ۱۷۸ هزار و ۸۸۶ ریال فروش رفت.

حجم عرضه ۱۳ هزار و ۲۲۱ تنی تیرآهن با تقاضای بیش از دو برابری که ۳۳ هزار و ۴۸ تن بود با قیمت میانگین موزون ۱۷۹ هزار و ۷۹۲ ریال به طور کامل مچ شد.

همچنین در عرضه امروز ۵۰ هزار تختال SM با میانگین قیمتی ۱۴۹ هزار و ۷۰۰ ریال توسط فولاد مبارکه عرضه شده بود که به طور کامل از تابلوی معاملات بورس کالای ایران حذف شد.

۵۰۰ تن ناودانی با حجم تقاضای ۵۲۵ تن و میانگین قیمت پایه ۱۹۱ هزار و ۶۲۲ ریال با کاهش ۳۰ درصدی عرضه نسبت به اطلاعیه صبح مورد معامله قرار گرفت.

نبشی نیز جز محصولات امروز بود که به ترتیب با حجم عرضه و تقاضای هزار و ۲۷۶ تن و هزار ۶۲۵ تن و میانگین قیمت پایه ۱۸۴ هزار و ۲۰۲ ریال در تابلوی معاملات بورس به فروش رفت.

امروز آخرین کالا مربوط به ریل آهن بود توسط ذوب آهن اصفهان به حجم ۴۰۰ تن و پایه قیمتی ۳۷۵ هزار ریال عرضه شده بود که به طور کامل مچ شد.

در ادامه جزییات اطلاعیه عرضه صبح و پایان معاملات را در تصائیر زیر مشاهده می‌فرمایید.

کاهش ۶۶ درصدی عرضه/ حذف تختال از تابلو معاملات

کاهش ۶۶ درصدی عرضه/ حذف تختال از تابلو معاملات

پایان پیام. ف

کد خبر 2600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =