کد خبر 2612
۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰

شرکت صبا فولاد خلیج فارس آگهی مناقصه داد

شرکت صبا فولاد خلیج فارس آگهی مناقصه داد

شرکت صبا فولاد خلیج فارس در نظر دارد برخی خدمات را از طریق برگزاری مناقصه یک مرحله ای با انجام ارزیابی کیفی به پیمانکاران واجد شرایط محول کند.

به گزارش آهن‌نیوز؛ شرکت صبا فولاد خلیج فارس در نظر دارد جهت « خدمات تامین مواد/ طبخ و توزیع انواع غذا شامل صبحانه/ناهار/ شام و غذای کمکی مورد نیاز کارکنان/ مهمانان و پیمانکاران « خود را از طریق برگزاری مناقصه یک مرحله ای با انجام ارزیابی کیفی به پیمانکاران واجد شرایط محول نماید. لذا از کلیه اشخاص حقوقی که در این حوزه فعالیت دارند، دعوت به عمل می‌آید جهت دریافت اسناد مناقصه به شرح ذیل یا به آدرس: بندرعباس، کیلومتر 13 بزرگراه شهید رجایی، منطقه ویژه اقتصادی و صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، شرکت صبافولاد خلیج فارس، واحد حقوقی مراجعه نمایند.

نحوه دریافت اسناد مناقصه

1-واریز مبلغ 1،000،000 ریال بابت خرید اسناد به شماره حساب 1036203591 و شماره شبا IR570700001000223620359001 نزد بانک رسالت گلشهر بندرعباس به نام شرکت صبا فولاد خلیج فارس.

2-ارسال نامه اعلام آمادگی که در آن ایمیل رسمی آن شرکت همراه با شماره تماس با کارشناس مربوطه ذکر شده باشد. به علاوه فیـش واریزی میبایست به دبـیرخانه کمیسیون معـاملات به آدرس ایمیل زیر با موضـوع اعـلام آمادگی برای شرکت در مناقصه Email: tco@sabasteel.co

پس از دریافت فیش‌های ارسالی، اسناد مناقصه، قرارداد و تمامی تغییرات احتمالی از طریق ایمیل به مناقصه‌گران ارسال و اعلام خواهد شد.

تضمین شرکت در مناقصه: 

ضمانتنامه بانکی جهت شرکت در مناقصه به مبلغ 18,000,000,000 (هجده میلیارد) ریال

جدول زمانی انجام مناقصه:

از کلیه متقاضیان دعوت به عمل می‌آید پس از دریافت اسناد مناقصه، پیشنهاد خود را در سه پاکت جداگانه (شامل ضمانت‌نامه بانکی، اسناد فنی و پیشنهاد قیمت) مهر و موم شده، مطابق با جدول زمانی مناقصه تا ساعت 16 مورخ 03/11/1401 به آدرس ذیل تسلیم نمایند.

آدرس جهت تسلیم اسناد: 

استان هرمزگان، بندرعباس، کبلومتر 13 جاده بندر شهید رجایی، منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، مجتمع صبا فولاد خلیج فارس، واحد حراست

متقاضیان برای آگاهی بیشتر می توانند در ساعات اداری با شماره تلفن 3100 با کد ۰۷۶ داخلی 2119 (دبیرخانه کمیسیون معاملات) و داخلی2450 (اطلاعات فنی) تماس حاصل نمایند. 

شـایان ذکر است به پیشنهاداتی که دارای شرایط مشخص شده در مناقصه نبوده و همچنین خارج از زمان و مکان مقرر ارسال گردند، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

هزینه انتشار آگهی درج شده در روزنامه به عهده برنده مناقصه می‌باشد.

شرکت صبا فولاد خلیج فارس آگهی مناقصه داد

انتهای پیام/

کد خبر 2612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =