کد خبر 2613
۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱

گرشاسبی در فولاد چه کرد؟

گرشاسبی در فولاد چه کرد؟

مدیر سابق فولاد یک قهرمانی  جام حذفی،  یک قهرمانی سوپرجام فوتبال ایران، صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و نایب قهرمانی لیگ برتر کشتی را در دوران خودش ثبت کرد. ضمن اینکه فولاد نوین را صدرنشین لیگ دسته دوم تحویل داد.

به گزارش خبرنگار آهن‌نیوز، حمیدرضا گرشاسبی در حالی از سمت خود کنار رفت که شاید در حساس‌ترین زمان ممکن این تیم به سر می‌برد. پربیراه نیست او را حمایت کننده پر و پا قرص جوادنکونام بنامیم. چراکه در فوتبال کم صبر و طاقت ما و حضور مدیران صرفا نتیجه‌گرا و بیلان داده شاید تنها گرشاسبی بود که در روزهای سخت  و نتیجه نگرفتن در کنار این تیم ماند و فرصت کافی به کادرفنی داد.

حمیدرضا گرشاسبی که از پرسپولیس به بهانه بازنشستگی شما بخوانید عدم تمکین از وزارت ورزش از کار برکنار شد، حضورش در این حدود دو فصل اخیر در فولاد شایان خدمات زیادی بوده است. از جمله آرامشی که در بعد فنی و با جذب بازیکن و انتخاب جواد نکونام و فضا دادن به کادرفنی در فولاد ایجاد کرد و از تجارب دوران مدیریتی خود در پرسپولیس برای این تیم نهایت استفاده را برد، همچنین گرفتن مجوز حرفه‌ای برای فولاد که سبب حضور این تیم در بازی‌های آسیایی شد در حالی که سرخابی‌های تهرانی حتی از گرفتن چنین مجوزی عاجز بودند و از آسیا به سادگی حذف شدند از جمله خدماتی است که در فولاد از او به یادگار مانده است.

گرشاسبی در فصل اخیر هم با تمام هزینه‌هایی که برای بستن تیم فولاد انجام داد و عدم نتیجه‌گیری این تیم تا اینجای فصل، تمام قد پشت نکونام ماند و از این مربی حمایت کرد و در آستانه بازی آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان، خبر استعفای مدیرعامل این باشگاه شنیده شد و در نهایت خود باشگاه هم تایید کرد. این در حالی است که مدیر سابق فولاد یک قهرمانی جام حذفی، یک قهرمانی سوپرجام فوتبال ایران، صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و نایب قهرمانی لیگ برتر کشتی را در دوران خودش ثبت کرد. ضمن اینکه فولاد نوین را صدرنشین لیگ دسته دوم تحویل داد.

انتهای پیام/ الف.ک

کد خبر 2613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =