کد خبر 2627
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸

20 الی 22 دی ماه درهتل االمپیک برگزار می گردد؛

 چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران

 چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران

چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران به عنوان بزرگترین گردهمایی تولیدکنندگان، تامین کنندگان و متخصصان زنجیره آهن و فولاد کشور با رویکرد بومی‌سازی، افزایش توان ساخت داخل و توسعه تکنولوژی و با مشارکت هلدینگ‌ها و شرکت‌های بزرگ فولادی و معدنی در کنار شرکت‌های دانش بنیان و سازندگان مطرح داخلی، از ۲۰ تا ۲۲ دی ماه سال جاری در هتل المپیک تهران برگزار می شود.

به گزارش آهن نیوز، چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران به عنوان بزرگترین گردهمایی تولیدکنندگان، تامین کنندگان و متخصصان زنجیره آهن و فولاد کشور با رویکرد بومی‌سازی، افزایش توان ساخت داخل و توسعه تکنولوژی و با مشارکت هلدینگ‌ها و شرکت‌های بزرگ فولادی و معدنی در کنار شرکت‌های دانش بنیان و سازندگان مطرح داخلی، از ۲۰ تا ۲۲ دی ماه سال جاری در هتل المپیک تهران برگزار می شود.

برنامه های چهارمین جشنواره ملی فولاد

براین اساس، جشنواره ملی فولاد، ۶ پنل تخصصی همانند هم اندیشی چالش محور تولید کنندگان، سازندگان داخلی و شرکت های دانش بنیان با شرکت های زنجیره آهن و فولاد، اهدای جایزه ملی فولاد ایران به سازندگان برتر داخلی، تجلیل از چهره های تاثیرگذار زنجیره آهن و فولاد، برگزاری میز تعمیق ساخت داخل زنجیره آهن و فولاد با حضور مقامات و مسئولین صنعتی کشور با امضای قراردادها و تفاهم نامه هایی در حوزه بومی سازی و توسعه تکنولوژی در این رویداد اجرا خواهد شد.

همچنین، نمایشگاه اختصاصی در فضایی به وسعت بیش از ۵ هزار مترمربع و با حضور بیش از ۱۲۰ شرکت فولادی و معدنی در کنار شرکت های دانش بنیان و سازندگان مطرح داخلی از جمله بخش‌های چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران است.

دعوت از صنعتگران و شرکت های دانش بنیان برای بازدید از نمایشگاه ملی فولاد

دکتر بهرام سبحانی، رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، وجه تمایز این رویداد با سایر نمایشگاه‌ها و همایش‌هایی که در صنعت فولاد برگزار می‌شود را در ارائه فرصت‌های ساخت داخل توسط شرکت‌های معدنی و فولادی و به‌هم‌رسانی این فرصت‌ها با توانمندی‌های شرکت های دانش‌بنیان و سازندگان داخلی عنوان کرد.

به گفته وی، در سه دوره قبلی این جشنواره و نمایشگاه، بیش از ۴۰۰ تفاهم نامه و قرارداد بین فولادسازان و سازندگان داخلی برای استفاده حداکثری از توان ساخت داخل در صنعت آهن و فولاد کشور به امضا رسیده که صرفه‌جویی ارزی حاصل از آن‌ها، حدود یک میلیارد دلار برآورد می‌شود.

رئیس انجمن فولاد ضمن دعوت از همه صنعتگران، شرکت‌های دانش بنیان و سازندگان توانمند داخلی برای حضور و بازدید از این جشنواره و نمایشگاه، خاطرنشان کرد: اکنون که شرکت‌های فولادی با محدودیت‌هایی به واسطه تحریم و نرخ ارز مواجه‌اند و نگاه خود را به سمت تامین داخلی تغییر داده‌اند، بهتر است سازندگان داخلی با تولیدات کیفی و رقابتی از این فرصت بهترین استفاده را داشته باشند.

کد خبر 2627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =