کد خبر 2637
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰

تولید لوله‌های فولادی درزجوش مارپیچ در آتیه‌فولاد نقش‌جهان

تولید لوله‌های فولادی درزجوش مارپیچ در آتیه‌فولاد نقش‌جهان

مدیرعامل هلدینگ آتیه‌فولاد نقش‌جهان گفت: با خرید کارخانه ایران اسپیرال، ظرفیت تولید لوله‌های فولادی درزجوش مارپیچ در هلدینگ آتیه‌فولاد نقش‌جهان ایجاد شد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، احمد سعیدبخش، مدیرعامل هلدینگ آتیه‌فولاد نقش‌جهان گفت: کارخانه ایران اسپیرال، تولیدکننده انواع لوله‌های فولادی درزجوش مارپیچ (اسپیرال) از قطر ۴۰۰ تا ۳۰۰۰ میلی‌متر به روش جوش‌کاری زیرپودری AW (S از ضخامت ۵ تا ۲۵.۴ میلی‌متر و تا گرید فولادی ۷۰ X بر اساس استاندارد AWWA است.

به گفته وی با عنایت به این‌که این کارخانه به فولاد مبارکه نزدیک است و باید ورق موردنیاز خود را از این شرکت تأمین کند، درعین‌حال به شبکه سراسری راه‌آهن متصل است و در مرکز کشور نیز قرار دارد، این عوامل می‌تواند حمل ماده اولیه به شرکت و جابه‌جایی محصول نهایی به مقصد مشتریان به همه نقاط ایران را با هزینه‌های کمتری امکان‌پذیر کند.

مدیرعامل هلدینگ آتیه‌فولاد نقش‌جهان تصریح کرد: این کارخانه در جوار جاده اصلی نائین در زمینی به مساحت ۳۰ هکتار و با زیربنایی به مساحت ۲۵ هزار مترمربع نصب شده و تولید و تأمین لوله‌های آب در طرح‌های آب‌رسانی کشور، صنایع پتروشیمی، نیروگاه‌های مختلف ازجمله اقدامات این کارخانه است.

سعیدبخش ظرفیت تولید این کارخانه را ۱۸۰ هزار تن در سال اعلام و اضافه کرد: از ویژگی‌های بارز این کارخانه این است که با این روش تولید می‌توان با هر میزان عرض ورق، انواع لوله با قطرهای بالا تولید کرد.

پایان پیام/ م

کد خبر 2637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =