کد خبر 2652
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱

عرضه ۱۴۸ هزار و ۹۳۵ تن محصول فولادی

عرضه ۱۴۸ هزار و ۹۳۵ تن محصول فولادی

امروز ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ در اطلاعیه بورس کالای ایران ۱۴۸ هزار ۹۳۵ تن محصولات فولادی شامل شمش بلوم، تختال C، ورق قلع اندود، ورق گرم HR، ورق گالوانیزه G و ورق رنگی عرضه خواهد شد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ در اطلاعیه بورس کالای ایران ۱۴۸ هزار ۹۳۵ تن محصولات فولادی شامل شمش بلوم، تختال C، ورق قلع اندود، ورق گرم HR، ورق گالوانیزه G و ورق رنگی عرضه خواهد شد. 

در این میان میزان شمش بلوم ۱۱۳ هزار و ۶۲۵ تن با میانگین قیمت پایه ۱۵۸ هزار و ۴۲ ریال است که نسبت به آخرین عرضه در ۱۷ در ماه، ۲۱۶ درصد افزایش در عرضه و ۱۳.۸ درصد کاهش در قیمت داشته است.

 تختال C به مقدار ۲۲ هزار تن و میانگین قیمتی پایه ۱۵۳ هزار و ۲۵۰ ریال عرضه خواهد شد که نسبت به آخرین عرضه در ۱۲ دی ماه، ۵۳ درصد کاهش در عرضه و ۹.۴ درصد افزایش در قیمت داشته است.

به همین ترتیب ورق قلع اندود با ۳۰۰ تن عرضه و ۳۲۴ هزار و ۴۶۰ ریال میانگین قیمت پایه نسبت به آخرین عرضه در تاریخ ۱۳ دی، ۸۳.۳ درصد در عرضه و ۱۴.۳ درصد در قیمت کاهش داشته است.

در نهایت ورق گالوانیزه G نیز در عرضه امروز شامل ۲ هزار تن عرضه و ۳۰۱ هزار و ۱ ریال میانگین قیمتی پایه است که به ترتیب ۸۲.۷ درصد کاهشِ عرضه و ۲.۷ افزایش در قیمت داشته است.

در تصویر زیر جزئیات عرضه‌های اطلاعیه امروز بورس کالای ایران در بخش محصولات فولادی را مشاهده می‌فرمایید.

عرضه ۱۴۸ هزار و ۹۳۵ تن محصول فولادی

کد خبر 2652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =