کد خبر 2663
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱

افزایش بیش از ۳ برابری عرضه در تابلوی معاملات فولادی‌ها

افزایش بیش از ۳ برابری عرضه در تابلوی معاملات فولادی‌ها

امروز قرار بود ۱۴۸ هزار ۹۳۵ تن محصولات فولادی عرضه شود که در انتهای معاملات با افزایش عرضه تعدادی از محصولات، مقدار آن به ۴۷۱ هزار و ۴۹۰ تن عرضه و ۶۱۲ هزار و ۵۸۰ تن تقاضا افزایش پیدا کرد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ در اطلاعیه بورس کالای ایران قرار بود ۱۴۸ هزار ۹۳۵ تن محصولات فولادی شامل شمش بلوم، تختال C، ورق قلع اندود، ورق گرم HR، ورق گالوانیزه G و ورق رنگی عرضه شود که در انتهای معاملات با افزایش عرضه تعدادی از محصولات مقدار آن به ۴۷۱ هزار و ۴۹۰ تن عرضه و ۶۱۲ هزار و ۵۸۰ تن تقاضا افزایش پیدا کرد. 

ازجمله محصولاتی که با افزایش عرضه روی تابلوی معاملات امروز مواجه شد ورق قلع اندود عرضه شده توسط فولاد مبارکه بود که قرار بود ۳۰۰ تن عرضه شود اما روی تابلو با افزایش ۲ هزار و ۲۳۳ درصدی ۷ هزار تن عرضه و با تقاضای ۸ هزار و ۷۵۰ تن روبه رو شد.

محصول دیگر افزایش یافته در عرضه، ورق گرم HR عرضه شده توسط فولاد مبارکه بود که از ۱۰ هزار و ۱۰ تن در اطلاعیه به ۳۳۷ هزار و ۴۰ تن روی تابلو افزایش پیدا کرده و با تقاضای ۴۲۷ هزار و ۹۰۰ تنی و همان میانگین قیمتی پایه ۱۶۹ هزار و ۳۵۲ ریال معامله شد.

کالای بعدی که با افزایش عرضه مواجه شد ورق رنگی بود که این محصول نیز توسط شرکت فولاد مبارکه ارائه شد و از هزار تن عرضه در اطلاعیه به ۸ هزار تن با حجم تقاضای تقریبا ۳ برابری ۱۷ هزار و ۹۵۰ تنی افزایش پیدا کرده و با همان میانگین پایه قیمت ۳۴۷ هزار و ۴۱۴ ریال معامله شد.

ورق گالوانیزه G نیز با افزایش عرضه مواجه شد و از ۲ هزار تن به ۶ هزار تن با حجم تقاضای ۸ هزار و ۹۵۰ تن افزایش و با میانگین قیمت پایه ۳۰۱ هزار و ۱ ریال معامله شد.

در این میان شمش بلوم با ۱۹ درصد کاهش در عرضه با مقدار عرضه ۹۱ هزار و ۴۵۰ تن و حجم تقاضا ۱۰۶ هزار و ۳۰ ریال روبه رو شده و با ۰.۸ درصد کاهش در میانگین قیمت پایه به مبلغ ۱۵۷ هزار و ۱۱۹ ریال مورد معامله قرار گرفت.

در نهایت آخرین کالای امروز تختال C بود که در تالار حراج باز مورد معامله قرار گرفت و ۲۲ هزار تن عرضه و با تقاضای تقریبا دو برابری ۴۳ هزار تنی با میانگین قیمتی ۱۵۳ هزار و ۲۵۰ ریال به فورش کامل رفت.

 در تصویر زیر جزئیات عرضه‌های اطلاعیه امروز بورس کالای ایران و نتایج معاملات در بخش محصولات فولادی را مشاهده می‌فرمایید.

افزایش بیش از ۳ برابری عرضه در تابلوی معاملات فولادی‌ها

افزایش بیش از ۳ برابری عرضه در تابلوی معاملات فولادی‌ها

کد خبر 2663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =