کد خبر 2670
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۱

اعتراض شورای اهواز از مازوت‌سوزی صنایع فولادی

اعتراض شورای اهواز از مازوت‌سوزی صنایع فولادی

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اهواز گفت که چرا باید مازوت‌سوزی در نیروگاه رامین اهواز انجام شود؟ اهواز که آلایندگی ناشی از فعالیت شرکت‌های فولاد، نفت مارون، نفت کارون و شرکت کربن را دارد باید آلایندگی مازوت‌سوزی نیروگاه رامین را هم داشته باشد؟

به گزارش آهن‌نیوز به نقل از ایسنا؛ احمد سراج در نود و چهارمین جلسه شورای شهر اهواز که امروز (۱۹ دی‌ماه) در خصوص برنامه سالانه خدمات شهری در چارچوب اعتبارات و بودجه دستگاه‌های مختلف برگزار شد، اظهار کرد: اهواز به کارگاه عمرانی تبدیل شده و این موضوع برای دولت یک افتخار است. هر چند امروز این وضعیت، زحمت‌هایی دارد اما در آینده مردم شیرینی این کارها را خواهند چشید.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اهواز با اشاره به تکذیب مازوت‌سوزی در تهران گفت: چرا باید مازوت‌سوزی در نیروگاه رامین اهواز انجام شود؟ نیروگاه رامین یکی از مهم‌ترین تولیدکننده‌های برق پایدار در کشور است و از طرف دیگر، شاهراه اصلی گاز شمال کشور از خوزستان عبور می‌کند؛ چرا سهم نیروگاه رامین از این گاز باید آنقدر کم باشد که مجبور به مازوت‌سوزی شود؟ اهواز که آلایندگی ناشی از فعالیت شرکت‌های فولاد، نفت مارون، نفت کارون و شرکت کربن را دارد باید آلایندگی مازوت‌سوزی نیروگاه رامین را هم داشته باشد؟

سراج گفت: خدا نیاورد آن روزی را که به دلیل خورندگی مازوت، بخش‌های مختلف نیروگاه رامین از بین برود و برق خوزستان نیز دچار مشکل شود.

انتهای پیام/

کد خبر 2670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =