کد خبر 2696
۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷

لیگ برتر فوتسال| مس سونگون نزدیک‌تر از همیشه به قهرمانی

لیگ برتر فوتسال| مس سونگون نزدیک‌تر از همیشه به قهرمانی

هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال در حالی پیگیری می شود که سونگونی ها بیشتر از همیشه به قهرمانی نزدیک تر است و گیتی پسند هم به دنبال تاخیر انداختن قهرمانی مس سونگون است.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال در روزهای پنج‌شنبه و جمعه در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین دیدار هفته، گیتی‌پسند رده دومی در سیرجان میزبان گهر زمین است. این آخرین تلاش‌های شاگردان محمد کشاورز برای به تاخیر انداختن قهرمانی مس و کورسوی امیدی برای تکرار قهرمانی در لیگ برتر است. گیتی‌پسند با ۴۵ امتیاز و اختلافی ۹ امتیازی نسبت به مس سونگون در رده دوم قرار دارد.

مس سونگون که با ۵۴ امتیاز در صدر جدول قرار دارد، در خانه میزبان فرش‌آرای رده نهمی است تا در صورت کسب ۳ امتیاز یک قدم دیگر به قهرمانی در صدر جدول نزدیک شود. ستاره این فصل مس، مهدی جاوید است که با ۳۰ گل زده در رده نخست قرار دارد.

نکته جالب در خصوص این هفته این است که ۳ تیم لیگ برتری باید برابر سرمربی سابق خود به میدان روند. حسین افضلی، سرمربی گهر زمین برابر تیم سابق خود یعنی گیتی‌پسند قرار می‌گیرد، رضا لک، سرمربی کراپ برابر تیم فصل قبل خود یعنی زندی‌بتن کلاردشت قرار می‌گیرد و حسین صبوری، سرمربی سن‌ایچ ساوه برابر آناصنعت قم (فردوس قم سابق) صف‌آرایی خواهد کرد.

برنامه بازی‌های هفته بیست و یکم به شرح زیر است:

پنج‌شنبه، ۲۲ دی، ساعت ۱۶

گهر زمین سیرجان- گیتی‌پسند
سفیر گفتمان تهران - صنایع پشتیبان
زندی‌بتن کلاردشت - کراپ الوند
مس سونگون - فرش‌آرا مشهد

جمعه، ۲۳ دی، ساعت ۱۶

سن‌ایچ ساوه - آنا صنعت پاسارگاد قم
مقاومت البرز - قند کاترین آمل
رکن‌آذر خاورمیانه - فولاد زرند ایرانیان

انتهای پیام/ الف.ک

کد خبر 2696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =