کد خبر 2844
۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸

گله پرسپولیسی‌ها در بازی با فولاد دردسرساز شد

گله پرسپولیسی‌ها در بازی با فولاد دردسرساز شد

کاپیتان تیم پرسپولیس گفت: متاسفانه داور بازی، با داد و بیداد حریف، پنالتی ما را نگرفت.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز؛ امید عالیشاه جمعه شب پس از شکست پرسپولیس مقابل فولاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اینکه به توپ جمع کن بگویند توپ را وسط زمین بیانداز چه معنی دارد؟ هفته قبل پنالتی ما را نگرفتند چیزی نگفتیم. با وجود اینکه حق ما در خیلی از بازی‌ها خورده شد، اما بچه‌های حجب و حیا داشته و هیچ موقع مصاحبه نمی‌کنند.

کاپیتان پرسپولیس تاکید کرد: آیا اسم این فوتبال بود؟ فکر نمی‌کنم بیشتر از ۱۵ دقیقه توپ در جریان بوده باشد. کجای دنیا توپ را وسط زمین می‌اندازند. اشکالی ندارد سه امتیاز مبارکشان باشد، اما به چه قیمتی

در ادامه کمال کامیابی نیا دیگر بازیکن پرسپولیس گفت: از اول بازی مربیان فولاد همه داخل زمین بودند. وقتی فدراسیون مربیانی با این رفتار را ۱۰ جلسه محروم کند، دیگر این کار تکرار نمی‌شود.

وی افزود: مگر می‌شود داور مسابقه صحنه پنالتی که در دو قدمی او بود را نبیند؟ هفته قبل هم پنالتی صد در درصد ما را نگرفتند، اما چون کادرفنی ما ساکت است و احترام می‌گذارد باید حقش خورده شود؟

بازیکن پرسپولیس گفت: تیم فولاد اگر بخواهد در آسیا اینطور بازی کند قطعا جریمه می‌شود. مگر می‌شود هر دو دقیقه یک بار بازیکن شان زمین بیافتد. از آن طرف به توپ جمع می‌گویند توپ را وسط زمین بیندازد.

وی افزود: چرا این بازی باید بدون تماشاگر باشد؟ به خاطر اینکه کادرفنی آن‌ها کنار زمین شلوغ کند. شک نکنید این موضوع برنامه ریزی شده بود.

در ادامه فرشاد فرجی مدافع این تیم گفت: به نظرم باید درِ این فوتبال را تخته کنند. امروز احترام پرسپولیس اینجا حفظ نشد و بسیاری از هواداران فولاد در ورزشگاه حضور داشتند. وقتی نمی‌توانید یک بازی بدون تماشاگر برگزار کنید، چرا این کار را می‌کنید؟

وی افزود: اگر این بازی بدون تماشاگر بود پس این همه هوادار که لباس فولاد تن‌شان بود در ورزشگاه چه کار می‌کردند؟!

مدافع پرسپولیس گفت: اگر بنیادی‌فر آن پنالتی را می‌گرفت زنده از اهواز بیرون نمی‌رفت، اما سوال اینجاست که چرا همه بلاها باید سر پرسپولیس بیاید. در کل به همه آن‌هایی که این اتفاقات را برنامه‌ریزی کرده بودند تبریک می‌گویم. مگر می‌شود هر سال این اتفاق فقط برای ما بیافتد!

دیدار تیم‌های فولاد و پرسپولیس در اهواز با برتری یک بر صفر فولاد به پایان رسید.

انتهای پیام/

کد خبر 2844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =