کد خبر 2877
۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷

تشدید نگرانی‌ها از ادامه فعالیت شورای آهن و فولاد

تشدید نگرانی‌ها از ادامه فعالیت شورای آهن و فولاد

‌رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران گفت: شورای کنونی آهن و فولاد با محوریت انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، انجمن سنگ‌آهن ایران و انجمن نوردکاران فولادی ایران همچنان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز به نقل از می‌متالز، بهرام سبحانی با اشاره به رسمیت داشتن شورای آهن و فولاد، اظهار کرد: در سنوات گذشته با برگزاری جلساتی با حضور روسا و دبیران تشکل‌های صنفی - تخصصی زنجیره آهن و فولاد، شامل «انجمن سنگ آهن ایران»، «انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران» و «انجمن نوردکاران فولادی ایران»، شورای آهن و فولاد ایران تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرد.

وی گفت: شورای آهن و فولاد ایران، یک شورای مشورتی به شمار می‌رود که هماهنگی بین زنجیره آهن و فولاد را برعهده دارد تا از این طریق، صدای واحدی از این زنجیره در مسائل مختلف مربوط به سیاستگذاری و تنظیم بازار باشد.

رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد با تاکید بر اینکه این شورا یکی از مولفه‌های اصلی سیاستگذاری در زنجیره آهن و فولاد است، تصریح کرد: انجمن‌ها باید با احصای مسائل و چالش‌های پیش روی صنایع خود، به ارتقای صنعت ارزآور و اشتغالزای کشور، با ارائه راهکار کمک کنند.

سبحانی خاطرنشان کرد: برخی از مسائل و مشکلات صنعت فولاد مثل بحران انرژی و کمبود گاز مشترک است. در این راستا، برای حل و عبور از معضلات، به همفکری و تصمیم‌گیری‌های مناسب و به موقع نیاز است.

به گفته وی، ممکن است در برخی از مسائل در این شورا اختلافات بین بخشی وجود داشته باشد، ولی قابل حل است و با توافق با یکدیگر به نقطه مشترکی خواهیم رسید.

رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در پایان با اشاره به جلسات متعدد این شورا گفت: در راستای حل مشکلات، شورای آهن و فولاد خواسته‌های خود را با نام این شورا به وزارت صمت ارسال کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر 2877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =