کد خبر 2893
۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳

افزایش قیمتِ مقاطع در بازار لندن

افزایش قیمتِ مقاطع در بازار لندن

بررسی معاملات بورس بازار لندن در یک هفته اخیر، از آغاز معاملات با افزایش قیمت در این بازار حکایت دارد، که در این میان نرخ میلگرد بیشترین افزایش قیمت را تجربه کرد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، بررسی معاملات بورس بازار لندن در یک هفته اخیر، از آغاز معاملات با افزایش قیمت در این بازار حکایت دارد، در ادامه نیز همین روند ادامه داشت و معاملات سبز رنگ به کار خود پایان می‌داد که در این میان نرخ میلگرد بیشترین افزایش قیمت را تجربه کرد.
در معاملات روز جمعه ٢٧ ژانویه ۲۰۲۳، (هفتم بهمن ماه ۱۴۰۱)، قیمت هر تن میلگرد برای تحویل روز با افزایش ۱۰٫۵ دلاری نسبت به روز قبل (افزایش ۱٫۵ درصدی)، با قیمت ۷۰۴ دلار و ۵۰ سنت به فروش رسید. همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ ۶۹۰ دلار، به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به روز قبل، کاهش یک دلاری (افت ۰٫۱ درصدی) را نشان می‌هد.
هر تن قراضه برای تحویل روز با افزایش ۴٫۵ دلار، نسبت به روز قبل (رشد ۱٫۰ درصدی) با قیمت ۴۲۷ دلار به فروش رسید. قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول بدون تغییر با قیمت ۴۱۴ دلار در هر تن منعقد شد.
قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا با افزایش ۲ دلاری (رشد ۱٫۲ درصدی) با نرخ ۷۳۷ دلار و ۵۰ سنت، منعقد شد. نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین با رشد ۳ دلاری، (۰٫۴ درصدی) با نرخ ۶۲۳ دلار به فروش رسید.

پایان پیام/ف

کد خبر 2893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =