کد خبر 290
۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه عنوان کرد

جغرافیای گسترده، نقطه قوت فولاد مبارکه

جغرافیای گسترده، نقطه قوت فولاد مبارکه

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه: گام بزرگ فولاد مبارکه، اقتصاد بدون نفت و تبدیل شدن این مرکز صنعتی به مجموعه‌ای که نقطه‌قوت نظام باشد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، در دومین روز از کارگاه طراحی مدل کسب‌وکار شرکت‌های هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان اظهار کرد: امروز دشمنان ما با تمام قوا روبه‌روی ما ایستاده‌اند، اگرچه در برخی حوزه‌ها غنی شده‌ایم، اما در برخی حوزه‌ها هنوز نیاز به کار داریم.

شرکت فولاد مبارکه بزرگ‌ترین تولیدکننده فولاد کشور است که سهم بالایی از تولید فولاد کشور را در اختیار دارد. این شرکت در طول سال‌های گذشته تلاش کرده تا شعار اقتصاد بدون نفت را محقق کند و به‌عنوان نقطه قوتی برای کشور شناخته شود. این مجموعه فولادی برای تحقق این هدف از تمامی ظرفیت‌های کوچک و بزرگ کشور استفاده کرده است. این شرکت همچنین تمام تلاش خود را به‌کار بسته تا در اجرای شعار سال مبنی بر «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» به بهترین شکل عمل کند.

وی افزود: ما باید در حوزه صنعت، مرزهای دانش و فناوری را فتح کنیم تا بتوانیم در جنگ فعلی پیروز باشیم. باتوجه به اینکه امسال سال «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» است، همه ما وظیفه داریم که در این حوزه گام برداریم.

جغرافیای گسترده، نقطه قوت فولاد مبارکه است

وی با بیان اینکه یکی از نقاط قوت فولاد مبارکه مراکز خدماتی و حضور آنها در مناطق مختلف جغرافیایی کشور است، گفت: این مسئله باعث می‌شود استعدادهای منطقه‌ای را زودتر از سایرین کشف و از آنها استفاده کنیم. این مهم در حالی رخ می‌دهد که رسالت اصلی این مراکز یعنی خرده‌فروشی محصولات فولادی و قراردادن این محصولات در اختیار مشتریان نیز انجام می‌شود.

مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: این شرکت باید اتفاق بزرگی در کشور رقم بزند؛ این اتفاق بزرگ اقتصاد بدون نفت و تبدیل شدن به مجموعه‌ای است که نقطه‌قوت نظام باشد. در این مسیر نیز لازم است از همه ظرفیت‌های کوچک و بزرگ خود استفاده شود. عامل موفقیت ما اتحاد، انسجام، همچنین توان و هم‌راستا کردن منابع و استفاده از ظرفیت‌های موجود است.

انتهای پیام/

کد خبر 290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =