کد خبر 2902
۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
روز پر معامله بورس کالا

در پایان معاملات امروز مقدار عرضه محصولات فولادی به ۴۶۰ هزار ۴۴۰ تن به واسطه افزایش عرضه ورق گرم HR فولاد مبارکه افزایش پیدا کرده و با تقاضای ۵۸۶ هزار و ۹۷۰ تن روبه‌رو شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بازار بورس کالای ایران امروز قرار بود ۱۳۲ هزار و ۷۶۰ تن محصول فولادی شامل شمش بلوم، تختال C و ورق گرم HR در تالار صنعتی و تالار حراج باز عرضه شود که در پایان معاملات این مقدار عرضه به ۴۶۰ هزار ۴۴۰ تن به واسطه حداکثر افزایش عرضه ورق گرم HR فولاد مبارکه افزایش پیدا کرده و با تقاضای ۵۸۶ هزار و ۹۷۰ تن روبه‌رو شد.

گفتنی است ورق گرم HR عرضه شده توسط فولاد مبارکه اصفهان ۴ هزار و ۶۷۸ درصد افزایش عرضه داشته و به مقدار ۳۳۷ هزار و ۰۴۰ تن عرضه شد و تقاضای ۳۹۸ هزار و ۸۶۰ تن داشت که به با همان قیمت پایه اطلاعیه عرضه به مبلغ ۱۸۶ هزار و ۸۹۹ ریال به فروش رفت.

 همچنین تختال C نیز که در اطلاعیه عرضه به مقدار ۴۰ هزار تن و با قیمت پایه ۱۸۱ هزار و ۲۰۰ ریال توسط فولاد خوزستان و در تالار حراج باز عرضه شده بود با همان مقدار عرضه و قیمت با تقاضای ۲۹ هزار تنی مورد معامله قرار گرفت. 

شمش بلوم هم در معاملات امروز کاهش ۲/۷ درصدی در عرضه داشته و به مقدار ۸۳ هزار ۴۰۰ تن عرضه شده و ۱۵۶ هزار و ۱۱۰ تن تقاضا داشت و با کاهش جزئی در قیمت پایه به مبلغ ۱۶۳ هزار ۴۳۰ ریال به فروش رفت .

جزئیات اطلاعیه عرضه امروز و پایان معاملات را در شکل‌های زیر ملاحظه می‌فرمایید.

روز پر معامله بورس کالا

روز پر معامله بورس کالا

پایان پیام/ف

کد خبر 2902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =