کد خبر 2925
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶

گزارش اختصاصی آهن‌نیوز از معاملات بورس کالا

کاهش ۲۸ درصدی عرضه ورق فولاد مبارکه

کاهش ۲۸ درصدی عرضه ورق فولاد مبارکه

در پایان معاملات امروز محصولات فولادی با کاهش ۲۶/۴ درصدی در عرضه‌ها به مقدار ۳۵ هزار و ۵۰۰ تن عرضه و تقاضای ۶۵ هزار و ۲۵۰ تن به فروش رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ طبق اطلاعیه بورس کالای ایران قرار بود ۴۸ هزار ۲۵۰ تن محصول فولادی شامل ورق گالوانیزه G و ورق قلع اندود، ورق سرد B و ورق گرم B در تالار صنعتی عرضه شود اما در پایان معاملات با کاهش ۲۶/۴ درصدی در عرضه‌ها به مقدار ۳۵ هزار و ۵۰۰ تن و تقاضای ۶۵ هزار و ۲۵۰ تن به فروش رفت.

گفتنی است میزان عرضه و قیمت پایه ورق قلع اندود نسبت به هفته گذشته و اطلاعیه صبح هیچ تغییری نداشته و توسط صنایع فولاد توان آور آسیا برای تاریخ تحویل اردیبهشت عرضه شد اما ورق گالوانیزه ریزش ۴۳/۹ درصدی در عرضه و افزایش جزئی در قیمت داشت. همچنین ورق گالوانیزه دشتستان بدون مشتری بود و معامله‌ای صورت نگرفت. ورق گالوانیزه چهار محال با رقابت ۱۰% و قیمت ۳۹ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد. ورق گالوانیزه کاشان با قیمت ۴۰ هزار و ۳۰۰ تومان معامله شد.

همچنین ورق‌های سرد B که توسط فولاد مبارکه برای تاریخ عرضه اردیبهشت عرضه شده با ۲۸/۵ درصد کاهش عرضه داشته اما با همان قیمت پایه اطلاعیه عرضه شد. 

بورس ورق گرم B مجتمع فولاد گیلان با ۲۶% رقابت با قیمت ۲۳ هزار و ۳۵۰ تومان معامله شد.
ورق گرم و لوله اهواز با ۴۱% رقابت به قیمت ۲۶ هزار و ۳۴۰ تومان رسید.

جزییات اطلاعیه عرضه امروز و نتیجه پایان معاملات را در تصویر زیر مشاهده می‌فرمایید.

کاهش 28 درصدی عرضه ورق فولاد مبارکه

کاهش 28 درصدی عرضه ورق فولاد مبارکه

پایان پیام/ ف

کد خبر 2925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =