کد خبر 2928
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

گزارش آهن‌نیوز از بازار بورس فلزات داخلی

چراغ بورس امروز سبز شد/ صعود فلزات اساسی

چراغ بورس امروز سبز شد/ صعود فلزات اساسی

بازار امروز با وضعیت نسبتاً خوبی به پایان رسید و بعضی از سهم‌ها حتی با صف خرید به کار خود پایان دادند، شاخص فلزات اساسی با رشد ۱۴ هزار و ۸۷۲ واحدی، رقم یک میلیون و ۷۹ هزار و ۳۱۸ واحد را نشان داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، بازار امروز با وضعیت نسبتاً خوبی به پایان رسید و بعضی از سهم‌ها حتی با صف خرید به کار خود پایان دادند. همچنین در دو گروه خودرویی و بانکی که از گروه‌های بزرگ بازار هستند نیز تقاضای بسیار خوبی وجود داشت که امیدواری به شرایط پیش رو را بیشتر می‌کند.

در این بازار ۷۶ درصد نمادها مثبت و ۲۴ درصد آنها منفی بودند که از میان آنها فولاد مبارکه اصفهان، بانک ملی، ملی صنایع مس ایران و معدنی و صنعتی گلگهر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

۶۰ درصد نمادهای فرابورسی مثبت و ۴۰ درصد منفی بودند و پلیمر آریاساسول، سرمایه‌ گذاری مالی سپهر صادرات و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و بیمه پاسارگاد نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

در مجموع در پایان معاملات امروز شاخص کل در زمان بسته شدن معاملات ۱۶ هزار و ۸۷۳ واحد رشد داشت و به یک میلیون و ۵۵۶ هزار و ۵۵۲ واحد رسید. شاخص کل هم ‌وزن نیز تا پایان معاملات ۶ هزار و ۴۰۲ واحد افزایش یافت و در ارتفاع ۴۸۶ هزار و ۴۰ واحدی قرار گرفت. همچنین شاخص فلزات اساسی با رشد ۱۴ هزار و ۸۷۲ واحدی، رقم یک میلیون و ۷۹ هزار و ۳۱۸ واحد را نشان داد.

کد خبر 2928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =