کد خبر 2941
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶

فولاد آتش‌بس اعلام کرد / پرسپولیس به دنبال انتقام

فولاد آتش‌بس اعلام کرد / پرسپولیس به دنبال انتقام

اعضای تیم‌های پرسپولیس و فولاد تصمیم گرفتند که به جنگ لفظی پس از تقابل هفته گذشته‌شان پایان دهند.

به گزارش آهن‌نیوز به نقل از ورزش سه؛ اعضای تیم‌های پرسپولیس و فولاد تصمیم گرفتند به جنگ لفظی پس از تقابل هفته گذشته‌شان پایان دهند.

در سالهای اخیر تقابل‌های پرسپولیس و فولاد معمولا پرحاشیه بوده و بازی هفته گذشته دو تیم هم از این قاعده مستثنی نبود و در روزی که فولاد با یک گل پیروز شد دعواهای زرگری و مصاحبه اعضای دو تیم علیه دو تیم تازه شروع شد.

یا وجود اینکه باخت در این مقطع برای پرسپولیس بسیار سخت بود و تداوم صدرنشینی این تیم را به خطر انداخت اعضای این تیم سعی کردند این بازی پرحاشیه در فولاد آره‌نا را به دست فراموشی بسپرند و روی ادامه لیگ برای جنگ قهرمانی تمرکز کنند.

همچنین فولادی‌ها که بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را در پیش دارند نیز سعی کردند از حواشی این بازی گذر کنند و روی تیم خودشان تمرکز کنند. این رویه جدید در دو تیم سبب شد هیچ‌یک از اعضای دو تیم در برنامه شب گذشته فوتبال برتر حاضر به صحبت نشوند تا ماجرا کش پیدا نکند.

اینطور که پیداست فولاد و پرسپولیس به نتیجه رسیدند ادامه‌دار شدن این جنگ‌های لفظی به ضرر خودشان تمام می‌شود و به نوعی تا تقابل دوباره در زمین مسابقه آتش بس اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر 2941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =