کد خبر 2959
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷

تراکتور فولاد را ذوب کرد / برد تبریزی‌ها در واپسین ثانیه‌ها

تراکتور فولاد را ذوب کرد / برد تبریزی‌ها در واپسین ثانیه‌ها

تیم فوتبال تراکتور از هفته هجدهم لیگ برتر با ارائه یک بازی سرعتی در ثانیه های پایانی بازی یک بر صفر تیم فولاد را شکست داد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز به نقل از مهر؛ دیدار تیم‌های تراکتور و فولاد خوزستان از هفته هجدهم امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز با حضور هواداران پرشور تراکتور که جواز ۳۰ درصد از سکوهای ورزشگاه را دریافت کرده بودند، برگزار شد.

در نیمه نخست این دیدار شاگردان خمز مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند و دقیقه ۳۱ شوت رضا اسدی که با پاس محمد قنبری بدست آمده بود پس از برخورد با زمین با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت و نهایتاً این نیمه با نتیجه بدون گل خاتمه یافت.

در نیمه دوم تراکتور با تعویض حامد پاکدل به جای عباسی سرعت بیشتری به بازی داد و دفعات زیادی از سمت چب به محوطه جریمه نزدیک شدند و چندین بار دروازه گردان را با خطر روبرو کردند.

دقیقه ۸۳ ضربه سر گوستاو با اختلاف اندک به بیرون رفت.

دقیقه ۹۹ بازی هادی محمدی با ضربه سر دروازه شهاب گردان را باز کرد تا تک گل وی پیروز میدان باشد.

تراکتور مقابل فولاد خوزستان با ترکیب محمدرضا اخباری، هادی محمدی، محمد آقاجان‌پور، ابوالفضل رزاق‌پور، صفا هادی (مهدی هاشم نژاد)، شاهین ثاقبی، ریکاردو آلوز، گوستاوو، محمد قنبری (بهزاد سلامی) محمدرضا عباسی (حامد پاکدل) و رضا اسدی به میدان رفت.

همچنین تیم فولاد با ترکیب شهاب گردان، محمد امین حزباوی، سینا شاه عباسی، عارف آقاسی، سعید آقایی (وحید حیدریه)، حمید بوحمدان، سینا مریدی (محمدرضا غبیشاوی)، روبرتو تورس، احسان پهلوان، سعید واسعی و ساسان انصاری مقابل تراکتور صف آرایی کرد.

تیم داوری این بازی را اشکان خورشیدی، علیرضا ایلدرم، اسماعیل احمدی، مهرداد خسروی و علی فهیمی‌راد به عنوان ناظر داوری برعهده داشتند.

در طول بازی هادی محمدی از تراکتور و سینا شاه عباسی، حمید بوحمدان، عارف آقاسی، سینا مریدی از فولاد کارت زرد دریافت کردند.

انتهای پیام/

کد خبر 2959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =