کد خبر 2974
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸

لیگ برتر فوتبال؛

بدشانسی دست از سر حامد لک برنمی‌دارد

بدشانسی دست از سر حامد لک برنمی‌دارد

حامد لک دروازه بان سابق پرسپولیس و حال حاضر مس رفسنجان، ۴ کلین‌شیت کمتر از همتای خود در پرسپولیس دارد، این در حالی است که لک ۴ بازی کمتر از بیرانوند در این فصل انجام داده است.

به گزارش پایگاه خبری آهن نیوز، حامد لک در شرایطی ۴ کلین‌شیت کمتر نسبت به علیرضا بیرانوند، صدرنشین جدول گلرهای لیگ برتر داشته که ۴ بازی کمتر نسبت به گلر پرسپولیس انجام داده و علاوه بر آن، در ۴ مسابقه هم از روی نقطه پنالتی دروازه‌اش را باز شده دیده تا این اتفاق او را از کورس رقابت با دروازه‌بان سرخ‌ها عقب بیندازد.

حامد لک که پشت سر سیدمهدی رحمتی بیشترین آمار کلین‌شیت در تاریخ ادوار لیگ برتر را دارد، دو سال قبل همراه با پرسپولیس ۲۹ بازی انجام داد که در ۱۷ مسابقه دروازه‌اش را بسته نگه داشت و امسال هم می‌توانست تا هفته هجدهم لیگ که امروز آغاز می‌شود، یک آمار جالب توجه ثبت کند که غیبت در چند بازی او را از کورس عقب انداخت.

دروازه‌بان مس رفسنجان در ۱۷ بازی گذشته یک مسابقه را به خاطر محرومیت و سه دیدار با به دلیل مصدومیت از دست داد تا آمار ۷ کلین‌شیت او در ۱۳ بازی به ثبت برسد، اما او فردا هم قادر به همراهی تیمش در بازی برابر ذوب‌ آهن نخواهد بود.

حامد لک در حالی هفته گذشته مقابل گل‌گهر دروازه‌اش را باز شده دید که برای چهارمین مسابقه در این فصل این اتفاق تلخ برای او افتاد و اگر ۴ پنالتی وارد دروازه‌اش نمی‌شد، آمار کاملا متفاوتی برای او در جدول کلین‌شیت‌ها به ثبت می‌رسید.

دروازه‌بان مس رفسنجان که در دیدار رفت مقابل ذوب‌ آهن دروازه خود را در فولادشهر بسته نگه داشت، به دلیل سه کارته شدن نمی‌تواند فردا در ترکیب محمد ربیعی قرار بگیرد و دوباره داوود نوشی‌صوفیانی فرصت بازی پیدا می‌کند.

اتنهای پیام/

کد خبر 2974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =