کد خبر 3006
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰

گزارش اختصاصی آهن‌نیوز از بازار آهن

بازار میلگرد در نوسان افزایشی

بازار میلگرد در نوسان افزایشی

امروز قیمت میلگرد در بازار آهن با ثبات نسبی همراه بوده و از اکثر شرکت‌ها بدون تغییر قیمت اعلام شد، اما شرکت‌های مانند ذوب آهن اردبیل، میلگرد آذر فولاد امین، میلگرد کاوه اروند و .. افزایش قیمت بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ تومانی داشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز قیمت میلگرد در بازار آهن با ثبات نسبی همراه بوده و از اکثر شرکت‌ها بدون تغییر قیمت اعلام شد، اما شرکت‌های مانند ذوب آهن اردبیل، میلگرد آذر فولاد امین، میلگرد کاوه اروند و .. افزایش قیمت بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ تومانی داشت که در این میان میلگرد میانه آذربایجان بیشترین افزایش نرخ به مقدار ۸۵۰ تومان را داشته و به قیمت ۲۱ هزار ۲۰۰ تومان ثبت سفارش کرد.

خبرنگار آهن‌نیوز، به دنبال بررسی دلیل این افزایش قیمت در طی تماس تلفنی با این شرکت پاسخ مشخصی دریافت نکرد و آن‌طور که معلوم شد حتی این شرکت در حال حاضر تولیدی نیز نداشته و عرضه از انبار صورت می‌گیرد.

گفتنی است امروز نیز در بورس کالای ایران ۹۳۶ تن میلگرد کلاف به قیمت میانگین ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان تومان مورد معامله قرار گرفت، این محصول نسبت به عرضه هفته پیش ۴ درصد افزایش قیمت داشت و سبد میلگرد ساده صنعتی به دلیل نبود مشتری و همچنین عدم پذیرش قیمت توسط خریداران از معاملات بازماند. 

پایان پیام/ ف

کد خبر 3006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =