کد خبر 3011
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸

محرومیت برای سرمربی و کادر فنی چادرملو

محرومیت برای سرمربی و کادر فنی چادرملو

کمیته انضباطی رای دیدار دو تیم آرمان گهر سیرجان و چادرملو اردکان از سری رقابت‌های لیگ دسته اول را صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز؛  مسابقه تیم‌های آرمان گهر سیرجان و چادرملو اردکان برگزار و از سوی بابک رضی، مربی تیم آرمان گهر سیرجان تخلفاتی مبنی بر رفتار غیرورزشی و بدرفتاری با مربی تیم مقابل رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت 100 جریمه نقدی محکوم شد.

محمد سعید اخباری، سرمربی تیم چادرملو اردکان به دلیل رفتار غیرورزشی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 80 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

رضایی، منتسب به تیم آرمان گهرسیرجان به خاطر رفتار غیرورزشی به پرداخت 80 میلیون ریال جریمه نقدی و یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد.

حسین عزیزی، ماساژور تیم چادرملو اردکان به دلیل رفتار غیر ورزشی و بدرفتاری با مربی تیم مقابل به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 100 میلیون ریال جریمه  نقدی محکوم شد.

رسول نوری، تدارکات تیم آرمان گهر سیرجان به دلیل رفتار غیر ورزشی باید 80 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است.

تیم چادر ملواردکان به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

الیاس نکونام، مربی تیم آرمان گهر سیرجان به خاطر بدرفتاری در قبال مربی مقابل یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

تیم آرمان گهر سیرجان به خاطر داشتن 7 بازیکن اخطاری باید 140 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

انتهای پیام/

کد خبر 3011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =