کد خبر 3025
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱

فولاد این‌بار به پرسپولیس کمک می‌کند؛

فولاد برای آسیا بازی می‌کند/ سپاهان برای تثبیت و انتقام

فولاد برای آسیا بازی می‌کند/ سپاهان برای تثبیت و انتقام

بازی بزرگ هفته نوزدهم لیگ برتر این هفته بین دو تیم صنعتی برگزار خواهد شد و این در حالی است که سپاهانی‌ها صدرنشینی خود را مدیون برد فولاد در مقابل پرسپولیس است و حالا پرسپولیسی‌ها هم به نوعی چشم به این بازی دارند نا شاید اتفاقی که به نفع سپاهان افتاد برای آنها در این هفته توسط فولاد بیفتد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن نیوز، فولاد و خوزستان در حالی به مصاف هم خواهند رفت که دو تیم شرایط متفاوتی را در جدول تجربه می‌کنند. سپاهانی‌ها با تفاضل گل در صدر جدول قرار دارند و فولاد با نکونام در رتبه هشتم جدول قرار دارد. سپاهان با سرمربی پرتغالی خود توانسته خواسته افکار عمومی هواداران این تیم را برآورده کند و از طرفی فولاد با جواد نکونام دقیقا شرایط متفاوتی را در حال گذراندن است، ۱۸ بازی و تنها ۵ برد و ۴ باخت و ۹ تساوی عملکرد نکونام در فولاد است که باید در آسیا به عنوان تنها نماینده ایران هم شرکت کند و مهمتر از آن برای این تیم سبک و سیاق  بازی‌های این تیم است که به دل هواداران خوزستانی ننشسته است.

فولادی‌ها اگرچه در لیگ برتر یقه تیم‌هایی همچون پرسپولیس و استقلال را گرفته‌اند و حتی در دور رفت همین سپاهان را در واپسین دقایق اضافی با گل پاتوسی شکست داده‌اند اما هیچگاه در این فصل روند یکسانی را تجربه نکرده‌اند. بطور مثال در دوهفته اخیر توانسته‌اند با یک گل پرسپولیس صدرنشین را شکست دهند ولی در تبریز از تراکتور شکست را پذیرا شدند و این هم یکی از دغدغه‌های دیگر فولادی‌ها در ادامه لیگ برتر است که بر اساس هزینه و یارگیری‌هایی انجام شده هنوز به ثبات لازم در این بازی‌ها نرسیده‌اند.

در هر صورت بازی با سپاهان و البته مس رفسنجان که در هفته بعد برگزار خواهد شد برای یاران نکونام از چند جهت حائز اهمیت است اول اینکه فولاد در مقابل دو تیم صدر جدول محک خواهد خورد و برای بازی‌های آسیایی آماده‌تر خواهد شد و دوم هم آنها می‌توانند با برد در این دو بازی شایستگی‌های خود را به رخ مدعیان و لیگ برتر خواهند کشید به خصوص که خریدهای جدیدی هم باری این تیم انجام شده تا نکونام با توپ پر به میدان رود.

اما سپاهان که هفته قبل را از پرسپولیس تحویل گرفت در غیاب ۴ مهره اصلی و تاثیرگذار خود با فولاد دیدار خواهد کرد و به هیچ عنوان قصد پا پس گذاشتن را در صدر جدول ندارند. سپاهانی‌ها در هفته گذشته با برد پرگل خود در مقابل گل‌گهر سیرجان دیگر مدعی رقابت‌ها خط و نشان جدی برای لیگ برتر کشید حالا برای تثبیت این رتبه به میدان خواهد رفت. مورایس اما قطعا انگیزه‌های شخصی هم در این بازی خواهد داشت و آن هم اینکه دوست ندارد توسط نکونام و فولاد دبل شود و دوست دارد با برد در مقابل فولاد هم تثبیت صدر جدول داشته باشد و هم به نوعی انتقام آن بازی را هم از این نتیم گرفته باشد خصوصا که بازی در اهواز است و در مقابل هوادارن هوادارن رقیب که شاید گرفتن سه امتیاز برای آنها گواراتر هم باشد.

انتهای پیام/الف.ک

کد خبر 3025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =