کد خبر 3033
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
روز پُر رونق بورس کالا

امروز علیرغم از دسترس خارج شدن سایت بورس کالا و عدم اطلاع از لیست عرضه‌ها، اما پس از پایان معاملات مشخص شد کاهش جزئی در حد ۲ درصد در عرضه که آن هم مربوط به محصول شمش بلوم بود اتفاق افتاد و در نهایت ۲۶۹ هزار و ۵۳۰ تن محصول عرضه شده و با تقاضای ۳۸۹ هزار و ۴۸۰ تنی مواجه شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز علیرغم از دسترس خارج شدن سایت بورس کالا و عدم اطلاع از لیست عرضه‌ها، پس از اتصال مجدد سایت بورس کالا مشخص شد ۲۷۵ هزار و ۱۳۰ تن محصول فولادی شامل شمش بلوم، تختال C، ورق‌های سرد خودرو، لوازم خانگی، قلع اندود، گالوانیزه G و گرم خودرو عرضه شده است که پس از پایان معاملات کاهش جزئی در حد ۲ درصد در عرضه که آن هم مربوط به محصول شمش بلوم بود اتفاق افتاد و در نهایت ۲۶۹ هزار و ۵۳۰ تن محصول عرضه شده و با تقاضای ۳۸۹ هزار و ۴۸۰ تنی مواجه شد.

در این بین در میان انواع ورق عرضه شده نسبت به اطلاعیه عرضه در حجم و قیمت معامله هیچ تغییری رخ نداد و با همان عرضه و قیمت میانگین پایه مورد معامله قرار گرفت. گفتنی است تمامی ورق‌های عرضه شده از طرف شرکت فولاد مبارکه به صورت قرارداد سلف و برای تحویل فروردین و اردیبهشت سال ۱۴۰۲ انجام شد.

تختال C نیز به همین شکل در تالار حراج بورس کالا معامله شده و توسط دو شرکت فولاد هرمزگان جنوب و خوزستان عرضه شد و با همان قیمت اطلاعیه عرضه یعنی ۱۸۹ هزار و ۱۵۰ ریال و به مقدار ۸۰ هزار تن معامله شده و تقاضای ۸۶ هزار و ۱۵۰ تن به دنبال داشت.

روز پُر رونق بورس کالا

پایان پیام/ ف

کد خبر 3033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =