کد خبر 306
۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵

ذوب‌آهن در ۴ پرونده محکوم شد

ذوب‌آهن در ۴ پرونده محکوم شد

کمیته انضباطی آرای خود را در مورد تعدادی از پرونده‌ها اعلام کرد که براساس آن باشگاه ذوب‌آهن در چهار پرونده محکوم شد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته وضعیت بازیکنان، آرای خود را درباره تعدادی از پرونده‌های مطروحه اعلام کرد که به شرح زیر است:

 با توجه به شکایت مجید محافظت‌کار از باشگاه ذوب‌آهن، این باشگاه به پرداخت مبلغ 765 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 16 میلیون و 677 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم و درباره مابقی خواسته به میزان 85 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

در پی شکایت مجتبی حسینی از باشگاه ذوب‌آهن، این باشگاه به پرداخت مبلغ سه میلیارد و 960 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 86 میلیون و 328 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به مبلغ یک میلیارد و 40 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

 با توجه به شکایت صادق غفاریان از باشگاه ذوب‌آهن، این باشگاه به پرداخت مبلغ 270 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 5 میلیون و 886 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. کمیته وضعیت نسبت به دعوای خواهان بابت مابقی خواسته قرار رد صادر کرد.

در پی شکایت مهدی خانه‌آباد از باشگاه ذوب‌آهن، این باشگاه به پرداخت مبلغ 765 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 15 میلیون و 600 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. دعوی مهدی خانه‌آباد نسبت به مازاد محکوم به مردود اعلام می‌شود.

آرای صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

انتهای پیام/م ف

کد خبر 306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =