کد خبر 3085
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۴

بازیکنان تیم وزنه‌برداری ذوب‌آهن اعتصاب کردند / خط و نشان برای بازی در فینال

بازیکنان تیم وزنه‌برداری ذوب‌آهن اعتصاب کردند / خط و نشان برای بازی در فینال

وزنه‌برداران تیم ذوب‌آهن اعلام کردند تا زمانی که مبلغ قراردادشان تسویه نشود در فینال شرکت نمی‌کنند.

به گزارش آهن‌نیوز به نقل از ایسنا؛ فینال لیگ برتر وزنه برداری از ۲۵ بهمن در اهواز برگزار می‌شود تا تکلیف قهرمان این فصل از مسابقات مشخص شود. دو تیم ذوب‌آهن و ملی حفاری رقابت نزدیکی را برای کسب عنوان قهرمانی دارند. به همین دلیل ذوب‌آهن اردویی را برای افزایش آمادگی برگزار کرده، اما وزنه‌بردارهای شاخص این تیم نظیر مهدی کرمی، حافظ قشقایی، علیرضا یوسفی، حسن گل پرور به دلیل پرداخت نشدن قراردادشان حضور در اردوی تیم را تحریم کرده‌اند.

مهدی کرمی، وزنه بردار ملی پوش دسته ۱۰۹ کیلوگرم در این مورد به ایسنا گفت: تیم ذوب‌آهن باید طبق قراراد تا قبل از فینال در سه قسط، تسویه کامل می‌کرد، اما حتی یک درصد از قراردادها را پرداخت نکرده است. ما هم به خاطر خوش حسابی ذوب‌آهن قرارداد بستیم. به هر حال ذوب‌آهن شرکت کوچکی نیست و تیم‌های ورزشی زیادی دارد و قرارداد بقیه رشته‌ها را تسویه کرده یا درصدی را پرداخت کرده است، اما نمی‌دانم چرا برای وزنه‌برداری امروز و فردا می‌کند.

او ادامه داد: ما هم در اردوی تیم شرکت نکردیم و دو، سه نفری هم که در اردو هستند، اعلام کرده‌اند که اگر تا پنج‌شنبه تکلیف دستمزدها مشخص نشود، اردو را ترک می‌کنند. حتی سرمربی و مربیان تیم هم شاکی هستند و علی جباری، سرمربی تیم اعلام کرده که استعفا می‌دهد.

کرمی در پاسخ به این پرسش که قرارداد وزنه‌بردارها بالا نیست و چرا باشگاه قراردادها آن‌ها را تسویه نمی‌کند؟ تصریح کرد: قرارداد وزنه بردارها مبلغ بالایی نیست. البته نمی‌گویند که پرداخت نمی‌کنیم، اما امروز و فردا می‌کنند و تاریخ دقیقی برای پرداخت، اعلام نمی‌کنند. هزینه‌ها هم بالا است و حدود هشت روز دیگر فینال است، نه تنها پاداشی نداده‌اند که شارژ روحی شویم، حتی قرارداد خودمان را هم پرداخت نکرده‌اند. این در حالی است که وزنه‌بردارهای ذوب آهن در هفته دوم لیگ خیلی خوب کار کردند و هفت مقام اولی به دست آوردند. اکنون هم رقابت نزدیکی با تیم ملی حفاری برای قهرمانی داریم.

وزنه‌بردار تیم ذوب آهن در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه اگر قراردادها تسویه نشود، در فینال شرکت می‌کنند؟ گفت: اگر قراردادها را تسویه نکنند ما در فینال وزنه نمی‌زنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 3085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =