کد خبر 3113
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰

گاندوها دست خالی از آبادان برگشتند

گاندوها دست خالی از آبادان برگشتند

شاگردان فرزاد کوهیان هفته دوم از مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور امروز در آبادان میزبان تیم پالایش نفت آبادان بودند، رقابتی که در پایان منجر به برتری پالایش نفت آبادان شد.

به گزارش آهن‌نیوز؛ در چارچوب  رقابت‌های هفته دوم از مرحله دوم و گروهی لیگ برتر بسکتبال باشگاههای مردان کشور، امروز و از ساعت 16:00 تیم بسکتبال ذوب آهن در سالن ۱۷ شهریور آبادان به مصاف پالایش نفت آبادان رفت و در نهایت پالایش نفت توانست با نتیجه 83بر 75پیروز این میدان شود.

ترکیب تیم ذوب آهن‌:

محمدرضا اکبری، آرمان زنگنه، ارسلان کاظمی، فرید اصلانی، سجاد مشایخی، محمد حسن زاده، امیر علی قلی زاده، محمدحسین جعغری، علی کاشانی و حمید ضیایی

سرمربی: فرزاد کوهیان

ترکیب تیم پالایش نفت آبادان:

محمد شهریان، محمدرضا تقی لو، سعید داورپناه، اصغر کاردوست، نوید رضایی فر، مهدی هلچی، سید علی چاشی، آرش مرادی، مجید رحیمیان، مسعود سلیمانی، یعقوب شلوشی و نادر زبیریان.

سرمربی: علی توفیق

ذوبی ها که با هدایت کوهیان مرحله نخست را با جایگاه دوم به پایان رسانده بودند در نخستین بازی خود در مرحله دوم گروهی و از گروه A این رقابت‌ها در اصفهان توانستند در دیداری مهیج و زیبا 77 بر 75 کاله را شکست دهند و راهی آبادان شوند.

الماسهای خوش تراش اصفهانی در مرحله مقدماتی در خانه 60 بر 63 بازی را واگذار کردند؛ اما در بازی برگشت در یک بازی نزدیک با نتیجه میلیمتری 89 بر 88به پیروزی رسیدند.

کوارتر اول : ذوب آهن 27 - 15پالایش نفت آبادان

کوارتر دوم : ذوب آهن 11 - 22 پالایش نفت آبادان

نیمه نخست : ذوب آهن 38 - 37 پالایش نفت آبادان

کوارتر سوم : ذوب آهن 18 - 22 پالایش نفت آبادان

کوارتر چهارم: ذوب آهن 19- 24 پالایش نفت آبادان

نتیجه پایانی: ذوب آهن 75 - 83 پالایش نفت آبادان

انتهای پیام/

کد خبر 3113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =