کد خبر 3131
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲

تیم شستا برای سرمایه‌گذاری راهیِ خراسان جنوبی شد

تیم شستا برای سرمایه‌گذاری راهیِ خراسان جنوبی شد

مدیر عامل شستا گفت: شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی تمام قد آمادگی سرمایه‌گذاری در حوزه معادن در خراسان جنوبی را دارد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، ابراهیم بازیان، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با بیان اینکه شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در ۱۷ رشته فعالیت دارد، اظهارداشت: شستا در خراسان جنوبی سرمایه‌گذاری می‌کند و در دو هفته آینده تیمی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی راهی استان می‌شوند تا ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری منطقه را بررسی کنند و بعد از جمع‌بندی، سرمایه‌گذاری انجام خواهد شد.
خراسان جنوبی یکی از استان‌هایی است که در حوزه معدن شرایط بکر دارد و در سفر قبلی در حضور رئیس جمهور هم عنوان شد، شستا آمادگی دارد در حوزه معادن در این استان سرمایه‌گذاری کند.
سه مجموعه فعال در قالب شرکت معدنی زغال‌سنگ طبس نزدیک به پنج هزار میلیارد تومان در سه سال آینده برای تکمیل زنجیره فولاد سرمایه‌گذاری می‌کنند که این رقم در هیچ استانی در یک سال قبل وجود نداشته است.
امروز آرزوی چندین ساله مردم قاین در زمینه افتتاح کارخانه آجر نسوز با هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و ظرفیت ۲۰ هزار تن آجر نسوز برآورده شد.
بازیان با اشاره به اینکه این طرح بیش از ۴۲ درصد حاشیه سود خواهد داشت، گفت: همچنین برای این شهرستان طرح استیل کورد که اشتغال‌زایی را به‌دنبال دارد، مورد تاکید ماست و درحال بررسی هستیم.

کد خبر 3131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =