کد خبر 3144
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶

لیگ برتر فوتسال؛

قهرمانی با اعمال شاقه

قهرمانی با اعمال شاقه

سرمربی مس سونگون گفت: فصل سختی را پشت سر گذاشتیم اما با زحمات بازیکنان و مدیریت مناسب توانستیم این تیم را قبل از آخرین بازی فصل به پنجمین قهرمانی متوالی برسانیم.

اسماعیل تقی‌پور سرمربی فوتسال مس سونگون در گفتگو با آهن نیوز خاطرنشان کرد: گلات قهرمانی مس سونگون، یک هفته پیش از اتمام  مسابقات نتیجه تلاش تمامی بازیکنان و دست اندرکاران این مجموعه بوده است.

وی با بیان اینکه  این فصل، لیگی پویا و سختی را پشت سر گذاشتیم اذعان کرد: این در حالیست که چهار الی پنج تیم طی همین هفته شانه به شانه برای قهرمانی می‌جنگیدند وما موفق شدیم گلات قهرمانی را برای این مجموعه به ارمغانبیاوریم.

اسماعیل تقی پور در مورد شرایط پس از قهرمانی افزود: پس از قهرمانی ما در سال ۹۸، بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزار نشد اما  به نظر می‌رسد ای اف سی (AFC)،طی هفته جاری، جلسه‌ای در این خصوص  برگزار کند تا تصمیم گیری‌های لازم در این باره گرفته شود.

به گفته سرمربی فوتسال مس سونگون ، در صورت تصویب برگزاری این مسابقات توسط ای اف سی، در مورد تقویت تیم و شرایط حضور در آن در باشگاه تصمیم گیری خواهد شد.

مربی باسابقه مس سونگون در بخش دیگری از سخنانش به ادامه همکاری خود با این تیم اشاره کرد و افزود: قرارداد من با این تیم محدود به یک فصل بوده و پس  از اتمام آن،  باید در مورد این مسائل صحبت کرده و تصمیم گیری شود.

تقی‌پور با اشاره به شرایط مناسب پرداختی و مدیریت این تیم در طول این فصل افزود: حضور رسول خطیبی به عنوان مدیرورزشی تاثیر بسزایی در این موفقیت دارد چراکه درک مشکلات و چالش‌های ورزشی توسط وی به مراتب ساده‌تر است و همراهی او با تیم هم یکی از فاکتورهای  موفقیت خواهد  بود.

سرمربی مس سونگون در پایان بابیان اینکه بعد از مس سونگون به ترتیب تیم‌های  گیتی پسند و کراپ الوند به مقام‌های دوم و سوم رسیدند  از برگزاری جشن قهرمانی بعد از بازی هفته آخر با حضور تماشاگران خبر داد.

انتهای پیام / الف.ک

کد خبر 3144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =