کد خبر 3157
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸

فلاش بَک بورس به ۲/۵ سال قبل

فلاش بَک بورس به ۲/۵ سال قبل

 طی دو و نیم سال گذشته یعنی از سال ۱۳۹۹ تاکنون، در بازارهای موازی، متاثر از نرخ تورم، افزایش قیمتی حول ۷۵ تا ۱۵۰ درصد را شاهد بوده‌ایم اما بازار سرمایه پس از فراز و نشیب‌های بسیار، اکنون جایی ایستاده که ۲.۵ سال پیش ایستاده بود؛ یعنی طی ۲.۵ سال بدون رشد بوده است.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، طی دو و نیم سال گذشته یعنی از سال ۱۳۹۹ تاکنون، در بازارهای موازی، متاثر از نرخ تورم، افزایش قیمتی حول ۷۵ تا ۱۵۰ درصد را شاهد بوده‌ایم. به نظر می‌رسد که سهامداران بازار سرمایه جزو سَرخورده‌ترین سرمایه‌گذاران بازارهای موازی باشند چراکه سرمایه آنها عملاً در خلال این تورم نابود شده است، اما هنوز امیدوار هستند.

در بازار سرمایه شاخص کل؛ پس از فراز و نشیب‌های بسیار اکنون جایی ایستاده که ۲.۵ سال پیش ایستاده بود؛ یعنی طی ۲.۵ سال بدون رشد بوده است.

فلاش بَک بورس به ۲/۵ سال قبل


قیمت ۲۰۶ تیپ ۲ در بازار تاریخ ۱۳۹۹/۶/۱۹ حول ۱۸۸ میلیون تومان؛ اکنون حول ۴۷۶ میلیون تومان؛ بیش از ۱۵۰ درصد رشد!
سکه در تاریخ ۱۳۹۹/۶/۱۹ حول ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بود که این روزها به ۲۵ تومان رسیده است یعنی بیش از دو برابر و حدود ۱۱۰ درصد رشد را ثبت کرده است.
قیمت شمش بلوم در بازار داخلی کیلویی ۱۰ هزار و ۲۰۰ تومان بوده که اکنون حول ۱۹ هزار و ۹۵۰ تومان معامله می‌شود که بیش از ۹۵ درصد رشد داشته است.
دلار در تاریخ ۱۳۹۹/۶/۱۹ حول ۲۵ هزار و ۶۰۰ تومان دادوستد می‌شد که اکنون حول ۴۶ هزار تومان در حال معامله است و بیش از ۷۵ درصد رشد را نشان می‌دهد.

پایان پیام/ ف

کد خبر 3157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =