کد خبر 3207
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹

نمایشگاه تخصصی صنعت فولاد کشور میزبان ۸استان کشور

نمایشگاه تخصصی صنعت فولاد کشور میزبان ۸استان کشور

سومین نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات، تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد کشور در اهواز برپا است.

به گزارش پایگاه خبری آهن نیوز به نقل از ایسنا، سومین نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات، تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد کشور در اهواز برپا است.

سومین نمایشگاه تخصصی بومی‌سازی قطعات، تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد شامگاه ۲۵ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی خوزستان در اهواز و با حضور تولیدکنندگان، تامین‌کنندگان، شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی گشایش یافت.

طبق این گزارش، این نمایشگاه با حضور ۱۰۰ سازنده قطعات و تجهیزات صنعت فولاد کشور از هشت استان کشور در محل نمایشگاه های دائمی خوزستان در اهواز آماده حضور علاقه مندان است.

سومین نمایشگاه تخصصی بومی‌سازی قطعات، تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد از ۲۵ تا ۲۸ به مدت چهار روز و از ساعت ۱۶ تا ۲۱ برای بازدید صنعتگران، کارشناسان، دست اندرکاران صنعت فولاد کشور و عموم مردم استان و مناطق همجوار دایر خواهد بود.

شناسایی تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان به همراه استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان از مهم‌ترین اهداف این نمایشگاه است. همچنین توسعه زیرساخت‌ها و هوشمندسازی، خودکفایی در زمینه طراحی و ساخت خطوط تولید با هدف افزایش بهره‌وری، کاهش ارزبری و ایجاد اشتغال از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

انتهای پیام/

کد خبر 3207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =