کد خبر 3226
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳

۱۳ تغییر در ترکیب فولاد؛

چهره متفاوت فولاد خوزستان در آسیا

چهره متفاوت فولاد خوزستان در آسیا

فولاد خوزستان در آسیا به دیدار الفیصلی عربستان خواهد رفت. جوادنکونام با تغییرات اساسی این تیم را در این بازی اَرِنج خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، فولاد خوزستان که در دور مقدماتی بازی‌های آسیایی از گروه خود صعود کرده بود حالا برای ادامه این مسابقات به دیدار الفیصلی عربستان خواهد رفت تا در صورت شکست این تیم به مرحله بعدی صعود کند.

نکته جالب در مورد فولادی‌ها این مسئله است که این تیم با تغییراتی اساسی در مورد نفرات خود در ادامه این بازی‌ها مواجه شده است.

بازیکنانی نظیر موسی کولیبالی، شیمبا،آیاندا پاتوسی و محمدرضا عباسی از جمع آنها جدا شده‌اند و مسیر ورزشی خود را در تیم‌های دیگر ادامه می‌دهند اما این تغییرات روی سکو و نیمکت این تیم به شدت به چشم می‌خورد، جایی که محمدرضا خلعتبری، آرش رضاوند، احمد عبدالله‌زاده، یوسف کی‌شمس، مهران موسوی، احمدرضا موسوی، احسان مرادیان، ایبای گومز، ساسان حسینی و مهدی لیموچی دیگر در این مسابقات حضور ندارند و جوادنکونام نمی‌تواند از حضورآنها سودی ببرد.

از طرفی کریستوفرکنت، اشکان دژاگه، سعیدآقایی، یونس دلفی ، فرشید اسماعیلی، روبرتو تورس، محمدرضا غبیشاوی، احسان پهلوان و سعید واسعی،سوگیتا و محمد نژادمهدی جزو نفراتی هستند که سرمربی فولاد می‌تواند روی انها حساب باز کند.

نکونام  و کادر فنی فولاد می‌تواند برای خط حمله روی ساسان انصاری هم به عنوان تنها مهاجم این تیم حساب باز کند چرا که علی قربانی و مجیدعلیاری دوبازیکن مصدوم این تیم هستند و یونس دلفی هم در بازی‌های اخیر به میدان نرفته است.

انتهای پیام/ الف.ک

کد خبر 3226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =