کد خبر 3243
۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶

تمدید تفاهم نامه دو ساله سپاهان و زنیت

تمدید تفاهم نامه دو ساله سپاهان و زنیت

مدیرعامل سپاهان از تفاهم نامه دو ساله این تیم و باشگاه زنیت روسیه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، به نقل از "ورزش سه"، محمدرضا ساکت در مراسم استقبال از کاروان تیم فوتبال زنیت سنت‌پترزبورگ در اصفهان با بیان اینکه دیدار تدارکاتی سپاهان مقابل این تیم روسی نقطه عطف تفاهم‌نامه بین دو باشگاه است، ابراز کرد: این تفاهم‌نامه در راستای همکاری بیشتر دو باشگاه در زمینه‌های مختلف فوتبال پایه، اسپورت مارکتینگ و مسائل مربوط به زیرساخت‌ها صورت می‌گیرد.

الکساندر مدودف، مدیرعامل زنیت سنت‌پترزبورگ نیز گفت: فردا (۲۹ بهمن ماه) یک بازی فوتبال خواهیم داشت که این بخشی از همکاری‌های ما را شامل می‌شود و برنامه‌های متنوعی در بخش‌های مختلف ازجمله بازی در رده‌های نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان خواهیم داشت.

او ادامه داد: در واقع ما علاوه بر بازی دوستانه، تمدید تفاهم‌نامه، همکاری دو باشگاه را برای دو سال خواهیم داشت تا همکاری‌های بیشتری بین ایران و روسیه و به ویژه باشگاه سپاهان صورت گیرد.

مدیرعامل باشگاه زنیت سنت‌پترزبورگ تاکید کرد: معتقدم فردا تماشاگران حاضر در استادیوم بازی خوبی را مشاهده خواهند کرد.

مدودف در خصوص زمان بسیار کوتاه اقامت در اصفهان نیز اظهار کرد: در مرتبه قبل فرصت بیشتری داشتیم و اماکن دیدنی و معماری تاریخی اصفهان را مشاهده کردیم و باز هم دوست داشتیم که زمان بیشتری برای آشنایی با فرهنگ، تاریخ و معماری ایرانی و اصفهان داشته باشیم.

انتهای خبر /

کد خبر 3243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =