کد خبر 3258
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶

اولین همایش “توسعه دانش‌بنیان انرژی‌های تجدیدپذیر در صنایع کشور” برگزار می‌شود+ جزئیات

اولین همایش “توسعه دانش‌بنیان انرژی‌های تجدیدپذیر در صنایع کشور” برگزار می‌شود+ جزئیات

 اولین همایش “توسعه دانش‌بنیان انرژی‌های تجدیدپذیر در صنایع کشور” و نمایشگاه جانبی آن توسط «انجمن سازندگان و تامین‌کنندگان کالا و خدمات انرژی‌های تجدیدپذیر (ساتکا)» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار آهن‌نیوز، اولین همایش “توسعه دانش‌بنیان انرژی‌های تجدیدپذیر در صنایع کشور” و نمایشگاه جانبی آن توسط «انجمن سازندگان و تامین‌کنندگان کالا و خدمات انرژی‌های تجدیدپذیر (ساتکا)» برگزار می‌شود که هدف اصلی از برگزاری این همایش تامین برق صنایع بزرگ در کشور است.

با توجه به این که صنایع کشور در سال‌های اخیر با کسری برق روبه‌رو هستند در این همایش از سه دسته شرکت‌کننده عمده شامل ۱- صنایع کشور به منظور اطلاع از پتانسیل و توانمندی فعالین تجدیدپذیر برای تامین برق و قوانین و مقررات مرتبط؛ ۲- شرکت‌های تجدیدپذیر به منظور آشنایی با نیازهای صنایع و ۳- ارگان‌های مرتبط برای بیان قوانین، مقررات و دستورالعمل‌های مرتبط و پاسخ به سؤالات شرکت‌کنندگان دعوت به عمل آمده که حول این مسئله و راه‌های حل آن بحث و گفت‌وگو شود.

نمایشگاه جانبی این همایش نیز به منظور معرفی و نشان دادن توانمندی شرکت‌های تجدیدپذیر و ارائه محصولات و خدمات این شرکت‌ها در حاشیه آن برگزار خواهد شد.

همچنین انجمن ساتکا در نظر دارد پلتفرم/ سکوی همرسانی خود را که در ماه‌های اخیر برای واحدهای صنعتی در شهرک‌های صنعتی ایجاد شده است را گسترش دهد بدین ترتیب صنایع بزرگ نیز می‌توانند از طریق تکمیل فرم صنایع بزرگ (فرم دریافت مشخصات برق و سایر اطلاعات لازم از صنایع) و ارسال آن به انجمن، از طریق شرکت‌های عضو پلتفرم در خصوص احداث نیروگاه تجدیدپذیر مشاوره دریافت نمایند. برای مثال اینکه ظرفیت معادل نیروگاه خورشیدی که الزامات ماده ۱۶ قانون جهش تولید دانش بنیان را پوشش می‌دهد، (معادل ۱ تا ۵٪ از مصرف برق) برای صنایع تعیین می‌شود.

صنایع کشور در صورت تکمیل فرم مورد نظر و ارسال آن تا قبل از روزهای همایش به دبیرخانه انجمن ساتکا، می‌توانند از مشاوره شرکت‌های تجدیدپذیر حاضر در همایش استفاده نمایند.

اولین همایش “توسعه دانش‌بنیان انرژی‌های تجدیدپذیر در صنایع کشور” برگزار می‌شود+ جزئیات

گفتنی است زمان برگزاری همایش “توسعه دانش‌بنیان انرژی‌های تجدیدپذیر در صنایع کشور” روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۹ و ۱۰ اسفند ماه ۱۴۰۱ ساعت ۸ الی ۱۷ در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، تهران خواهد بود.

جهت ثبت‌نام، اجاره غرفه، اسپانسری و یا دریافت هرگونه اطلاعات تکمیلی، به وبسایت این همایش به آدرس زیر مراجعه و یا با دبیرخانه همایش به شماره ۰۹۰۲۱۱۱۲۳۵۸ تماس حاصل فرمایید.

لینک وبسایت انجمن ساتکا جهت دریافت فرمهای صنایع:
www.satka-association.com/industry-forms

آدرس ایمیل و تلفن جهت ارسال فرم تکمیل شده:
industrial.satka@gmail.com
۰۹۰۳۸۰۹۶۲۷۰

لینک وبسایت جهت ثبت نام در همایش ۹ و ۱۰ اسفند:
www.satka-association.com/seminar
 

اولین همایش “توسعه دانش‌بنیان انرژی‌های تجدیدپذیر در صنایع کشور” برگزار می‌شود+ جزئیات

پایان پیام/ ف

کد خبر 3258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =