کد خبر 3261
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵

شمارش معکوس برای انتخابات اتحادیه آهن‌فروشان تهران

شمارش معکوس برای انتخابات اتحادیه آهن‌فروشان تهران

انتخابات اتحادیه آهن‌فروشان تهران روز سه‌شنبه، دوم اسفند سال ۱۴۰۱ از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۴ در محل اتحادیه آهن‌فروشان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن نیوز،انتخابات این دوره اتحادیه آهن و فولاد تهران در روز سه‌شنبه مورخ ۲ اسفند سال ۱۴۰۱ از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۴ در محل اتحادیه واقع در دروازه‌دولت، خیابان سعدی شمالی، خیابان برادران قائدی (هدایت)، حسینیه آهن‌فروشان پلاک ۲۹۰ برگزار خواهد شد.

هیأت رئیسه اتحادیه آهن‌فروشان تهران، از ۷ عضو متشکل از ۱ نفر بازرس، یک نفر در سمت رئیس، دو نائب رئیس، یک خزانه‌دار، یک بازرس، یک دبیر و دو عضو خواهد بود. هر دوره، ۴ ساله است و اعضا می‌توانند در دوره‌های دیگر نیز کاندید و انتخاب شوند. انتخابات اتحادیه آهن و فولاد تهران دوره جدید، در تاریخ ۲ اسفندماه سال ۱۴۰۱ انجام می‌شود.

در دوره اخیر، ریاست اتحادیه صنف آهن و فولاد و فلزات شهرستان تهران را "حمیدرضا رستگار" برعهده داشت و محمد نادری و سید کاظم حسینی، نایب رئیس اول و دوم هیأت رئیسه بودند. آقایان محمدصادق چیت‌ساز در سمت دبیر، حسن تقی تاش کهقی در سمت خزانه‌دار، ابوالفضل عباس‌زاده خضرائی بازرس و سید محمدرضا مکی و هادی بحری دیگر اعضای هیأت مدیره اتحادیه‌اند.

امید می‌رود با انتخابات درست و به جا، مشکلی از مشکلات حوزه آهن‌فروشان کاسته و به تعاملات بیشتر زنجیره فولاد بیانجامد.

انتهای پیام/

کد خبر 3261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =