کد خبر 3281
۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴

خبرگزاری تاس روسیه گزارش داد؛

اختصاص تمام عواید بازی سپاهان زنیت به خوی

اختصاص تمام عواید بازی سپاهان زنیت به خوی

سپاهان و زنیت تمامی درآمدهای حاصل از دیدار دوستانه در نقش جهان را به مردم آسیب دیده از زلزله خوی ارسال خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری آهن نیوز، به نقل از "ورزش سه"، این خبری است که خبرگزاری تاس روسیه به نقل از بخش رسانه باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ منتشر کرده و بر این اساس تمام درآمدهای حاصل شده از دیدار دوستانه فیروزه‌ای پوشان زنیتی مقابل طلایی‌پوشان اصفهانی به مردم آسیب دیده خوی اختصاص داده خواهد شد.

باشگاه سن پترزبورگ در این مورد اینطور توضیح داده است:« ما در مورد درآمد تبلیغاتی و روز مسابقه صحبت می‌کنیم.» 

این مسابقه دوستانه البته با تصمیم مدیران باشگاه سپاهان برای استقبال مردم اصفهان به صورت رایگان پذیرای هواداران بودند، اما چندین تبلیغ روی پیراهن دو تیم دیده می‌شد که تمامی اسپانسرها از سوی بخش بازاریابی باشگاه سپاهان جذب این مسابقه شدند؛ تبلیغاتی که با توجه به پخش زنده این مسابقه از شبکه سوم سیما؛ احتمالا درآمد قابل توجهی را به دو باشگاه وارد کرده است. نکته قابل توجه دیگر تبلیغ یک شرکت روسی روی پیراهن تیم داوری مسابقه بود.

مدیران دو باشگاه در مصاحبه‌های خود اعلام کرده‌اند که در آینده یک دیدار دیگر میان دو تیم سپاهان و زنیت اینبار در کشور روسیه برگزار خواهد شد.

گزارش خبرگزاری تاس روسیه اینطور با اشاره به خسارات جانی زلزله خوی خاتمه پیدا کرده است:« بزرگی زمین لرزه ای که اواخر دی ماه در ایران رخ داد ۵.۹ ریشتر بود. کانون این فاجعه در ۲۳ کیلومتری جنوب شرقی شهرستان خوی و محل سکونت ۱۷۵ هزار نفر بود و کانون آن در عمق ۴۳ کیلومتری زمین قرار داشت. تعداد قربانیان در این زلزله از ۱۱۰۰ نفر فراتر رفت.»

انتهای پیام/

کد خبر 3281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =