کد خبر 329
۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰

گابنی، پشت قباله گل‌گهر!

گابنی، پشت قباله گل‌گهر!

با حضور بازیکن گابنی در تمرینات باشگاه گل‌گوهر پیش‌بینی می‌شود پرونده "اریک باگناما" دوباره خبرساز شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی آهن‌نیوز، شروع افول فصل قبل گل‌گهر دقیقاً از برمَلا شدن گاف تاریخی در مورد بازیکن گابنی این تیم شکل گرفت.

یکی از قوانین نقل‌وانتقالاتی فوتبال ایران برای جذب بازیکن خارجی از قاره آفریقا، ملی‌پوش بودن آنهاست که طبق قانون باید حداقل چهار بازی ملی در کارنامه داشته باشند. مسئله‌ای که درباره "اریک باگناما" مهاجم اهل گابن گل‌گهر با ابهام همراه بود و همین مسئله اعتراض دو باشگاه استقلال و پیکان را به دنبال داشت.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پرونده «اریک باگناما» بازیکن گابنی و غیرمجاز گل‌گهر سیرجان، این تیم را در سه مسابقه‌ای که از این بازیکن استفاده کرده بود، ۳ بر صفر بازنده کرد.

به این ترتیب تیم‌های استقلال، سپاهان و پیکان که باگناما برابرشان به میدان رفته بود، سه امتیاز گرفتند و معادلات جدول لیگ برتر به هم خورد. چند هفته بعد، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال هم که درخواست تجدیدنظرخواهی گل‌گهر برای شکستن رأی را در دستور کار قرار داد، این بخش از رای کمیته انضباطی یعنی کسر امتیاز از گل گهر را تایید کرد.

بر اساس شنیده‌ها، با اینکه هنوز مشکل این بازیکن گابن حل نشده است اما ظاهراً در تمرینات گل‌گهر حاضر می‌شود و آنچه به نظر می‌رسد این است که هنوز نام این بازیکن در په به نظر می‌رسد این است که نام این بازیکن در پشت قباله این باشگاه نوشته شده است.

اگر چنانچه حضور او در این باشگاه مورد تایید باشد می‌توان پیش بینی کرد که این پرونده جنجالی دوباره خبرساز بشود و چه بسا بررسی مستقل و دقیق آن رای جدیدی را به دنبال داشته باشد؛ رأیی که ممکن است حتی به محرومیت‌های دیگر باشگاه گل‌گهر ختم شود.

انتهای پیام/

کد خبر 329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =