کد خبر 330
۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳

امیر قلعه‌نویی و بازیکنان کم‌ستاره گل‌گهر

امیر قلعه‌نویی و بازیکنان کم‌ستاره گل‌گهر

ظاهراً برای گل‌گهرسیرجان که از متمول‌ترین تیم‌های فوتبال لیگ به‌شمار می‌آید و امیرقلعه‌نوعی که سابقه سروکله زدن با بازیکنان نامدار را دارد این رویه یک تغییر بزرگ در فصل روبرو است.

به گزارش خبرنگار ورزشی آهن‌نیوز، نحوه یارگیری گل‌گهر با رهبری امیرقلعه‌نوعی نشان از یک تغییر رویه عجیب و جالب توجه می‌دهد. امیرقلعه‌نوعی که باید تا به امروز او را با ثبات‌ترین مربی لیگ برتر دانست در این فصل عملکرد جالبی در نقل‌ و انتقالات داشته است.

اصولاً تیم‌هایی که با تفکرات این مربی بسته می‌شدند با توجه به نوع شخصیت امیرقلعه‌نوعی ستاره‌محور بودند. برای بررسی بیشتر این موضوع بهتر است به تیم‌های زیرنظر او از استقلال که با او قهرمان شد و تیم‌های بعد که همگی بازیکنانی ستاره و گرانقیمت را دراختیار داشتند، نگاه کرد.

هرچند او همیشه مدعی این بود که نسبت به بسیاری از تیم‌ها، مجموعه زیرنظر او ارزان‌تر بسته شده اما شواهد و قرائن برعکس این مورد را حداقل در ظاهر نشان می‌داد. در هر صورت امیرقلعه‌نوعی را مربی با قابلیت مدیریت بالا در بین تیم‌های پرستاره می‌شناسند اما نکته‌ای که این فصل در استراتژی امیر قلعه نوعی و تیم گل‌گهر سیرجان در دستور کار قرار داده‌ است را می‌توان یک تغییر استراتژیک نامید. خدابنده‌لو، امیرشهیم، نامور،حسین‌نخودکار، رضاشکاری، علیرضاآرتا، مهران درخشان‌مهر از بازیکنانی جوانی‌اند که علی‌رغم اینکه آینده‌دار و خوش‌آتیه‌اند اما اسم‌ورسم و شهرت ندارند. گل‌گهرسیرجان قرار است امسال از جوان‌ترهای بی‌نام‌ونشان‌ استفاده کند.

ظاهراً برای گل‌گهرسیرجان که از متمول‌ترین تیم‌های فوتبال لیگ به‌شمار می‌آید و امیرقلعه‌نوعی که سابقه سروکله زدن با بازیکنان نامدار را دارد این رویه یک تغییر بزرگ در فصل روبرو است. حالا باید دید و منتظر ماند که چه نتیجه‌ای در پِی این تغییر نگاه هم برای این تیم هم برای امیرقلعه‌نوعی متصور خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر 330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =