کد خبر 3311
۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴

رکورد عالی مهدی شیری در لیگ قهرمانان آسیا!

پرسپولیسی‌ها حسرت شیری را می‌خورند؟

پرسپولیسی‌ها حسرت شیری را می‌خورند؟

بازیکنی که مقصر اصلی از دست دادن قهرمانی آسیا برای پرسپولیسی‌ها لقب گرفته بود حالا با رکورد عالی در آسیا برای فولاد می‌درخشد.به طور قطع از نقش ویژه مهدی شیری در صحنه گلزنی فولاد که منجر به صعود آن‌ها شد، نباید به راحتی گذشت.

به گزارش پایگاه خبری آهن نیوز، به نقل از “ورزش3”، یکی از نقاط قوت فولاد در جدال حساس امشب با الفیصلی عربستان، مدافعان چپ و راست این تیم بودند. جایی که با انتخاب جواد نکونام، مهدی شیری و وحید حیدریه به عنوان بازیکنان سرعتی در ترکیب اصلی به کار گرفته شدند.

در صحنه گل فولاد، مهدی شیری پس از دریافت توپ از خط هافبک، با استارتی انفجاری از میانه میدان تا نزدیکی‌های نقطه کرنر حرکت کرد و سپس سانتری بسیار خوب به محوطه جریمه انجام داد که پس از اشتباه مدافعین الفیصلی، ساسان انصاری قفل دروازه حریف عربستانی را باز کرد و نماینده ایران به جمع هشت تیم برتر قاره کهن رسید.

به طور قطع، شیری یکی از بهترین بازیکنان فولاد در این مسابقه بود. مدافعی که رکوردی عالی از خود به جا گذاشته است. او به همراه نفت تهران، پرسپولیس و فولاد در این مرحله حاضر بوده و همراه هر سه تیم موفق به حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شده تا تجربه بین‌المللی عالی داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 3311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =