کد خبر 3327
۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵

مهاجرت نکونام واقعیت دارد؟

مهاجرت نکونام واقعیت دارد؟

بعد از انتشار خبراستعفای جوادنکونام از سرمربیگری تیم فولاد، شایعاتی پیرامون مهاجرت سرمربی فولاد به خارج از ایران در فضای رسانه‌ای دست به دست می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آهن نیوز ، به نقل از شهرآرانیوز، جواد نکونام با تیم فولاد خوزستان برد مهمی را درلیگ قهرمانان آسیا به دست آورد ومو فق شد تیم الفیصلی عربستان را شکست دهد. 

گرچه پیروزی مقابل این تیم که به لیگ دوی فوتبال عربستان سقوط کرده، شاید به لحاط فنی اهمیت آن چنانی نباشد، به خصوص اینکه فولادی‌ها با یک موقعیت باد آورده گل پیروزی را به ثمر رساندند، اما به هرحال رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی و تقابل با الهلال عربستان پیشرفت قابل توجهی برای این باشگاه اهوازی محسوب می‌شود.

با این حال استعفای نکونام بعد از بازی با الفیصلی فضای اردوی این تیم را تحت تاثیر قرار داده است. به موازات آن شایعاتی نیز پیرامون مهاجرت نکونام به خارج از کشور منتشر می‌شود که هنوز این خبر از سوی نکونام مورد تایید قرار نگرفته است.

حتی برخی منابع خبری مدعی شدند نکونام برای تسریع در خروج از ایران اموالش را فروخته است.

به هرحال نکونام بعد از پیروزی مقابل الفصیلی بیش از هرزمان دیگری مورد توجه قرار گرفته است و باید دید که آیا ماجرای رفتن او از ایران صحت دارد یا خیر؟!

انهای خبر/

کد خبر 3327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =