کد خبر 3342
۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳

با همت ساتکا برگزار می‌شود

بررسی چالش‌های احداث نیروگاه‌های تجدیدپذیر در صنایع

بررسی چالش‌های احداث نیروگاه‌های تجدیدپذیر در صنایع

در اولین همایش نیروگاه‌های تجدیدپذیر در صنایع ۴ پنل‌ تخصصی با موضوعات؛ چالش‌های احداث نیروگاه‌های تجدیدپذیر در صنایع، عدم قطع برق صنایع مجهز به نیروگاه‌های خورشیدی، تسهیلات و توانمندی شرکت‌های تجدیدپذیر در ایران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، اولین همایش “توسعه دانش‌بنیان انرژی‌های تجدیدپذیر در صنایع کشور” و نمایشگاه جانبی آن توسط «انجمن سازندگان و تامین‌کنندگان کالا و خدمات انرژی‌های تجدیدپذیر (ساتکا)»  در تاریخ نهم و دهم اسفندماه برگزار می‌شود.

طبق این گزارش، هدف اصلی از برگزاری این همایش تامین برق صنایع بزرگ در کشور بوده و در این همایش ۴ پنل‌های تخصصی با موضوعات؛ ۱- تجربیات/ چالش‌های احداث نیروگاه‌های تجدیدپذیر در صنایع، ۲- عدم قطع برق صنایع مجهز به نیروگاه‌های خورشیدی ۳- تسهیلات و ۴- توانمندی شرکت‌های تجدیدپذیر در ایران برگزار می‌شود که جزئیات آن در تصویر زیر مشاهده می‌شود.

۴ پنل تخصصی در اولین همایش نیروگاه‌های تجدیدپذیر در صنایع

نمایشگاه جانبی این همایش نیز به منظور معرفی و نشان دادن توانمندی شرکت‌های تجدیدپذیر و ارائه محصولات و خدمات این شرکت‌ها در حاشیه آن برگزار خواهد شد.

گفتنی است زمان برگزاری همایش “توسعه دانش‌بنیان انرژی‌های تجدیدپذیر در صنایع کشور” روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۹ و ۱۰ اسفند ماه ۱۴۰۱ ساعت ۸ الی ۱۷ در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، تهران خواهد بود.

برای ثبت‌نام در همایش می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.
 

انتهای پیام/

کد خبر 3342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =