کد خبر 3359
۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱

اعلام نام خارجی‌های الهلال در مقابل فولاد؛

بهترین گلزن الهلال، غایب بزرگ بازی با فولاد

بهترین گلزن الهلال، غایب بزرگ بازی با فولاد

باشگاه الهلال تصمیم گرفت ناماودیون ایگالو را از فهرست بازیکنان بازی با فولاد خارج کند.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، به نقل از "ورزش سه"، با تصمیم رامون دیاز، تیم فوتبال الهلال برای دیدار حساس امشب برابر فولاد، از اودیون ایگالو،بهترین گلزن خود در این فصل از رقابت ها استفاده نخواهد کرد.

طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا، هر تیم می‌تواند نام تمامی بازیکنان خارجی خود را وارد فهرست آسیایی کند اما تنها از سه بازیکن خارجی با هر ملیتی و یک بازیکن آسیایی در روز بازی استفاده کند.

باشگاه الهلال نیز نام تمامی بازیکنان خارجی خود را برای حضور در این پیکارها ثبت کرده بود و حضور جانگ هیون سو به عنوان تنها بازیکن آسیایی قطعی بود و کادرفنی نیز کار سختی برای انتخاب نهایی سه بازیکن خارجی خود داشت. جانگ هیون سو نیز تنها سهمیه آسیایی الهلال است.

در نهایت و طبق اعلام خبرنگاران نزدیک به باشگاه الهلال، رامون دیاز تصمیم گرفت تا از گوستاوو کوئلار در کنار لوسیانو ویتو و موسی مارگا استفاده کند تا بدین ترتیب اودیون ایگالو، مهاجم سابق منچستر و بهترین گلزن الهلال در این فصل، از فهرست تیم برای دیدار با فولاد خارج شود.

ایگالو که در این فصل و طی ۱۶ بازی موفق به زدن ۹ گل شده و یک پاس گل داده است، در لیست الهلال برای دیدار با فولاد حضور ندارد.

آندره کاریلو ستاره اهل کشور پرو و میشائیل برزیلی نیز دیگر بازیکنانی هستند که از فهرست مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا خارج شده اند و در دیدار امشب برابر فولاد غایب خواهند بود.

لوسیانو ویتو که توانست ۲ مرتبه دروازه رئال مادرید را باز کند، امشب به مصاف فولادی‌ها می‌رود.

دیدار حساس میان فولاد و الهلال از مرحله یک چهارم نهایی این پیکارها، امشب و از ساعت ۲۱:۳۰ در استادیوم الجنوب قطر برگزار می‌شود.

موسی مارگا بازیکن سابق پورتو امید اول گلزنی تیمش به شمار می‌رود.گوستاوو کوئلار پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت، مشکلی برای همراهی تیمش ندارد.

انتهای پیام/

کد خبر 3359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =