کد خبر 3386
۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴

تدابیر دولت برای کنترل بازار ارز چیست؟

تدابیر دولت برای کنترل بازار ارز چیست؟

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس گفت: دولت تدابیری چون تشکیل بازار مبادله ارزی را انجام داده و تصمیماتی هم برای بازگرداندن دلارهای ناشی از صادرات فولاد و پتروشیمی اتخاذ شده است.

به گزارش پایگاه خبری آهن نیوز به نقل از مهر، حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی با اشاره به جزئیات جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی، گفت: از اولین ساعات امروز مجلس جلسه‌ای غیرعلنی با حضور محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی درباره تحولات بازار ارز برگزار کرد.

وی بیان کرد: در ابتدا رئیس بانک مرکزی گزارشی از وضع موجود و تدابیری که برای کنترل بازار ارز اتخاذ شده است، ارائه کرد. سپس وزیر اقتصاد، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و چند نفر از نمایندگان هم نقطه نظرات خود را مطرح کردند. مخبر یکسری مطالب را درباره وضعیت اقتصادی کشور مطرح و بعد هم رئیس مجلس جمع بندی کرد.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مطابق با مباحث مطرح شده در این جلسه باید گفت که فضای روانی شدیدی بر بازار ما حاکم شده و بر پارامترهای واقعی اقتصاد غلبه کرده است. یعنی به جای مباحث حقیقی و اقتصادی بیشتر بعد روانی کارها را جلو می‌برد.

انتهای پیام/

کد خبر 3386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =