کد خبر 3396
۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶

افزایش کمیت به کیفیت، رویکرد جدید فولاد مبارکه

افزایش کمیت به کیفیت، رویکرد جدید فولاد مبارکه

مدیر عامل فولاد مبارکه معتقد است اگر در سی سال اول کمیت و افزایش تولید مد نظرمان بود حالا کیفیت برایمان مطرح است و امروز با یک جهش، درآمد ۱۵ میلیارد دلاری در افق ۱۴۱۰ را هدف‌گذاری و جایگزین کرده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل فولاد مبارکه در جشنواره و نمایشگاه ملی «مسیر زآینده» اظهار داشت: تبدیل سنگ آهن به محصولات با ارزش افزوده بالا نظیر ورق استنلس استیل و سپس محصولات بسیار باارزش‌تر که صنایع مختلف کاربرد دارند، کیمیاگری است و نوآوری، اکسیری است که آهن را به محصولاتی با ارزشی بیش از طلا تبدیل می‌کند.
صنعت فولاد برخی از مزیت‌های نسبی را از دست داده و نرخ گاز دریافتی فولادسازان ایرانی بیش از نرخ جهانی است. الزامات جدیدی در دنیا ایجاد شده است: نظیر تغییر انتظارات نیروی کار، فولاد سبز و انتشار کربن صفر، انقلاب صنعتی چهارم و هوش مصنوعی بخشی از این الزامات است. در این شرایط باید فولاد مبارکه را به یک شرکت دانشی تبدیل کنیم.
اگر در سی سال اول کمیت و افزایش تولید مد نظرمان بود حالا باید تغییر رویکرد بدهیم و این اجتناب ناپذیر است؛ حالا کیفیت برایمان مطرح است و امروز با یک جهش، درآمد ۱۵ میلیارد دلاری در افق ۱۴۱۰ را هدف‌گذاری و جایگزین کرده‌ایم.

پایان پیام/ ف

کد خبر 3396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =