کد خبر 3397
۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸

فروش فولادی‌های آذربایجان از فولاد مبارکه پیشی گرفت

فروش فولادی‌های آذربایجان از فولاد مبارکه پیشی گرفت

شرکت‌های تولیدکننده فولاد در آذربایجان توانستند در سال گذشته بیش از ۲۵۰ همت فروش داشته باشند که این مبلغ بیش از ۱/۳ برابر فروش مجموعه شرکت‌های فولاد مبارکه به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه فولادی خاورمیانه می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، شرکت‌های تولیدکننده فولاد در آذربایجان توانستند در سال گذشته بیش از ۲۵۰ همت فروش داشته باشند که این مبلغ بیش از ۱/۳ برابر فروش مجموعه شرکت‌های فولاد مبارکه به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه فولادی خاورمیانه می‌باشد.
نوید نواده اباذر رییس هیات مدیره انجمن فولاد آذربایجان امروز در نشست اعضا این انجمن با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام این مطلب گفت: انجمن فولاد آذربایجان متشکل از شرکت‌های صد در صد خصوصی است که توانمندی بالایی در حوزه تولید و فروش دارند.
تصمیمات مدیران وزارتخانه نباید در پشت درهای بسته گرفته شود و تشکل‌ها می‌توانند در این تصمیم‌گیری‌ها و بخشنامه‌ها به دولت برای بهبود فضای کسب و کار کمک کنند.
رییس انجمن فولاد آذربایجان با اشاره به صحبت‌های اخیر مقام معظم رهبری در خصوص توان فولادی کشور و همچنین نیاز مبرم مملکت به تقویت بخش خصوصی گفت: آذربایجان قدرت بخش خصوصی فولادی کشور است و نیاز است که دولت برای رفع موانع تولید و صادرات و تامین مواد اولیه واحدهای فولادی آذربایجان نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

پایان پیام/ ف

کد خبر 3397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =