کد خبر 3398
۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶

دانشگر قید خوشحالی اکرم عفیفی را زد؛

محمد دانشگر تکرار نمی‌کند

محمد دانشگر تکرار نمی‌کند

مدافع بوشهری سپاهان در بازی‌های آینده جشن گل دیگری برای خود تدارک خواهد دید. بعد از اینکه شادی گل این بازیکن در چند بازی گذشته در فضای مجازی بازخوردهای تند و متفاوتی را به دنبال داشت اما این بازیکن دیگر این سبک شادی را تکرار نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، به نقل از "ورزش سه" محمد دانشگر، ستاره تیم سپاهان که در حال پشت سر گذاشتن یکی از بهترین فصول فوتبالی خود در سال‌های گذشته قرار دارد و مدافع محبوب این روزهای شهر اصفهان به شمار می‌رود، پس از تاثیرگذاری ویژه روی گل اول تیمش به پرسپولیس دست به یک شادی پس از گل زد که مشابه آن را در بازی برابر زنیت سن پترزبورگ نیز به نمایش گذاشته بود.

از دیروز شایعاتی منتشر شده مبنی بر آنکه شادی گل "اکرم عفیف" گونه محمد دانشگر، مدافع سابق استقلال و ستاره فعلی سپاهان برای او مشکلاتی ایجاد خواهد کرد.

اکرم عفیف، ستاره تیم ملی قطر پیشتر با این مدل خوشحالی پس از گل، حتی به یکی از نمایه‌های جشن گل بازی محبوب FIFA  نیز تبدیل شده بود و احتمالا به همین خاطر دانشگر پیش‌بینی به وجود آمدن مشکل بابت تقلید از این شادی پس از گل را نمی‌کرده است.

هرچند فعلا گمانه‌زنی‌ها در این خصوص به فضای مجازی محدود شده و خبر رسمی ای مبنی بر محرومیتش مطرح نشده، اما در فضای مجازی شایعات زیادی در این خصوص وجود دارد.

حالا با توجه به انعکاس بازتابی متفاوت از نیت این بازیکن از شادی پس گل و طبق توصیه همبازیان و با توجه به این که صرفاً می‌خواسته از ستاره تیم ملی قطر این شادی را کپی‌برداری کند، به نظر می‌رسد که دانشگر در بازی‌های آینده در صورت گلزنی دست به شادی دیگری خواهد زد و جشن گل خود را به شکل دیگری برگزار می‌کند تا حواشی مربوط به این موضوع به پایان برسد.

محمد دانشگر که با پیوستن به سپاهان در ابتدای فصل یکی از بمب‌های نقل و انتقالات فوتبال ایران لقب گرفت، از ابتدای لیگ بیست و دوم یکی از کم‌حاشیه‌ترین دوران بازی خود را پشت سر می‌گذارد و به واسطه عملکرد بسیار خوبش در دفاع و حمله، نقش زیادی در موفقیت سپاهان تا اینجای فصل داشته است و حتی به واسطه حضور یک مربی جدید روی نیمکت تیم ملی به حضور در جمع ملی‌پوشان نیز امید زیادی دارد. به هرحال با توجه به قرار داشتن سپاهان در یک کورس کشنده برای قهرمانی، او هم ترجیح خواهد داد به مانند بیست هفته گذشته، تمرکزش را معطوف به عملکرد خوبش درون زمین کند.

مدافع مرکزی طلایی‌پوشان که در این فصل با احتساب جام حذفی ۱۸ بازی برای سپاهان انجام داده، انتخاب اول مورایس برای قرار گرفتن در قلب دفاع است و بی‌تردید حتی احتمال محرومیتش نیز می‌تواند دغدغه‌ای جدی برای کادر فنی باشد چرا که از دست دادن این مدافع در هر یک از بازی‌های ادامه فصل می‌تواند بهای سنگینی برای این تیم داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 3398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =