کد خبر 340
۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶

شرکت توسعه صنعت فولاد بیهق سبزوار در انتظار تأمین آب!

شرکت توسعه صنعت فولاد بیهق سبزوار در انتظار تأمین آب!

مدیرعامل شرکت توسعه صنعت فولاد بیهق سبزوار از واگذاری زمین در یکی از شهرستان‌های مجاور برای احداث این شرکت خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، "علی آذر آیین" مدیرعامل شرکت توسعه صنعت فولاد بیهق سبزوار با حضور در جمع خبرنگاران دلایل تأخیر در آغاز به ساخت این شرکت فولادی را تشریح کرد و گفت: با توجه به اینکه در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سبزوار امکان واگذاری زمین موردنیاز وجود نداشت، با مطالعاتی که انجام شد، درخواست واگذاری زمین در مجاورت روستای "خیرآباد" در شمال شرق شهرستان را ارائه کردیم.

وی افزود: اکنون همچنان در انتظار تحویل زمین هستیم که این امر روند بروکراسی سنگینی دارد. برای تحویل زمین باید استعلامات لازم از ۱۳ نهاد و دستگاه صورت گیرد که هم‌اکنون منتظر دریافت نتایج استعلام‌ها هستیم.

وی تصریح کرد: در ضمن کارخانه فولاد بیهق ۹۶۰ هزار مترمکعب آب نیاز دارد که برای تأمین آن از منابع آب‌های زیرزمینی استفاده نخواهد شد.

مدیرعامل فولاد بیهق افزود: برای تأمین آب موردنیاز این کارخانه در نظر است تا از خروجی فاضلاب سبزوار استفاده شود که ما به‌عنوان تنها متقاضی بومی، درخواست خود در این خصوص را به اداره آب و فاضلاب شهرستان ارائه کرده‌ایم‌ و منتظر پاسخ هستیم.

وی با اشاره به خرید سالانه ۱۰ هزار میلیارد ریال فاضلاب سبزوار در قالب این طرح، خاطرنشان کرد: انتظار داریم حداکثر تا دو ماه دیگر این قرارداد را با آبفای سبزوار به امضا برسانیم.

پایان پیام/ پ م

کد خبر 340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =