کد خبر 3404
۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳

شیوه‌نامه تبلیغات دهمین دوره انتخابات اتاق‌های بازرگانی

شیوه‌نامه تبلیغات دهمین دوره انتخابات اتاق‌های بازرگانی

انجمن نظارت بر انتخابات دهمین دوره هیات نمایندگان اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور شیوه‌نامه تبلیغات نامزدهای انتخابات را ابلاغ کرد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، انجمن نظارت بر انتخابات دور دهم هیات نمایندگان اتاق‌های بازرگانی تهران و سایر استان‌ها طی نامه‌ای به هیات‌های نظارت، شیوه‌نامه تبلیغات نامزدها را ابلاغ کرد. در این شیوه‌نامه علاوه بر اعلام زمان و مکان تبلیغات تاکید شده انجام تبلیغات از طریق مراجع رسمی و دولتی و نهادهای عمومی ممنوع است.

در این شیوه‌نامه زمان تبلیغات نامزدهایی که صلاحیت آنها احراز شده و در فهرست نهایی قرار می‌گیرند، از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۱۲ اسفند تا ساعت ۸ صبح روز جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است. مدت زمان تبلیغات یک هفته است و ۲۴ ساعت قبل از برگزاری انتخابات، هرگونه تبلیغات ممنوع است و تخلف انتخاباتی محسوب می‌شود.

انجمن نظارت اعلام کرده است داوطلبان انتخابات و هواداران آنها به هیچ‌وجه مجاز به تبلیغ علیه سایر داوطلبان نبوده و تنها می‌توانند شایستگی‌های خود یا داوطلب موردنظرشان را مطرح کنند و هرگونه اقدام سلبی یا هتک حرمت و حیثیت داوطلبان انتخاباتی غیرمجاز و قابل پیگیری از طریق مراجع ذیصلاح است. 

جهت دریافت شیوه‌نامه تبلیغات انتخابات اتاق‌های بازرگانی اینجا کلیک کنید.

پایان پیام/ ف

کد خبر 3404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =